Ogłoszenie dotyczące zasad dofinansowania zadań z zakresu usuwania azbestu
Jaświły, dn. 08-08-2012
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY JAŚWIŁY
dotyczące zasad dofinansowania zadań z zakresu usuwania azbestu
z terenu gminy Jaświły w 2013 roku
Wójt Gminy Jaświły informuje o przystąpieniu do tworzenia listy osób ubiegających się o dofinansowanie w 2013 roku przedsięwzięć polegających na usuwaniu azbestu z terenu gminy Jaświły. Dofinansowanie będzie realizowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a jego wysokość zależeć będzie od przyznanej dotacji.
Dofinansowaniem będą objęte zadania związane z :
-
demontażem pokrycia lub innych wyrobów zawierających azbest,
-
transportem odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia poprzez składowanie,
-
unieszkodliwianiem poprzez składowanie odpadu niebezpiecznego na składowisku.
Wysokość dotacji może wynieść do 100 % kosztów kwalifikowanych.
Wykonawcą w/w zadań będzie firma wybrana przez tutejszy Urząd w drodze przetargu, która na zlecenie Urzędu będzie dokonywać demontażu i/lub wywozu zdemontowanych odpadów azbestowych i ich unieszkodliwiania. Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
W związku z powyższym osoby planujące wymianę pokryć dachowych zawierających azbest w roku 2013 proszone są o złożenie w Urzędzie Gminy Jaświły ( w sekretariacie bądź w Referacie Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej -pokój nr 6 ) w terminie do 30 listopada 2012 roku stosownego wniosku. Wzór wniosku dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jaświły http://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl w zakładce ochrona środowiska oraz w pokoju nr 6.
Wszelkie informacje dotyczące zasad dofinansowania prac związanych z usuwaniem azbestu można uzyskać w pokoju nr 6 tutejszego Urzędu, tel. 85 727 80 21 w godzinach pracy.
Metryka strony