Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa ciągnika i wozu asenizacyjnego
Jaświły: Dostawa ciągnika i wozu asenizacyjnego w ramach projektu rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę i odbiór ścieków socjalno-bytowych na terenie gminy Jaświły
Numer ogłoszenia: 239328 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaświły , 19-124 Jaświły, woj. podlaskie, tel. 0-85 7168001, 7278010, faks 0-85 727 80 13.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaswily.pl/gmina
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika i wozu asenizacyjnego w ramach projektu rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę i odbiór ścieków socjalno-bytowych na terenie gminy Jaświły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika i wozu asenizacyjnego. 1. Ciągnik fabrycznie nowy musi spełniać następujące minimalne parametry: a) Silnik: spełniający normy TIER III A 4 cylindry, turbodoładowany, z chłodzeniem powietrza doładowania - Moc nominalna: od 100 KM; - Chłodzenie cieczą; Filtr powietrza suchy; wydech boczny przy słupku kabiny; Sprężarka, pneumatyczny układ hamulcowy 2 przewodowy; Chłodnica; zbiornik paliwa o pojemności min. 140 l wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym b) Skrzynia biegów: 20 przód, 20 tył; Skrzynia biegów synchronizowana; Prędkość: wymagane 40km/h; Hamulec ręczny; Skrzynia z rewersem elektrohydraulicznym; półbiegi przełączane pod obciążeniem c) Hydraulika: Ciśnienie nominalne na szybkozłączu : 180 bar; Pompa hydrauliczna o wydatku min. 60 l/min; Maksymalny udźwig podnośnika tylnego wynoszący co najmniej 5 100 kg Sterowanie podnośnikiem tylnym elektroniczne (EHR); Ilość szybkozłączy: co najmniej 2 pary; podnośnik przedni o maksymalnym udźwigu wynoszącym co najmniej 2 800 kg d) Wałek odbioru mocy: Obroty wałka odbioru mocy 540/540ECO/1000 obr/min; Sprzęgło WOM włączane elektrohydraulicznie; e) Tylny most napędowy: Hamulce tarczowe mokre; Blokada mechanizmu różnicowego; f) Tylny TUZ: Dolne ramiona kategorii II z hakami (CBM); Zaczep przesuwany sterowany; Zaczep dolny wahliwy g) Układ elektryczny: Napięcie 12 V; Akumulator; Alternator Deska rozdzielcza; Licznik motogodzin; Elektryczny czujnik poziomu paliwa i wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej; Czujnik ciśnienia oleju; h) Oświetlenie: 2 przednie, główne światła; 2 reflektory robocze z przodu; 2 reflektory robocze z tyłu; Światła ostrzegawcze i kierunkowskazy; i) Przednie koła: Opony radialne: 440/65R24; j) Tylne koła: Opony radialne: 540/65R34 Regulowany rozstaw kół; k) Przednia oś napędowa - 4 WD: Złączanie elektrohydrauliczne; Mechanizm różnicowy ze sprzęgłem samoblokującym wielotarczowym l) Układ kierowniczy hydrostatyczny: ł) Miejsce kierowcy: Kabina komfortowa z ogrzewaniem i klimatyzacją; Przednia i tylna wycieraczka; Spryskiwacz przedniej szyby; Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie; Siedzenie pasażera; Radioodtwarzacz; 2. Wóz asenizacyjny musi spełniać następujące parametry Fabrycznie nowy, - Zbiornik o pojemności min 6700 litrów. Zbiornik , ocynkowany obustronnie ogniowo z dodatkową pasywacją. Podwójny spaw zbiornika z zewnątrz i wewnątrz, Wzmocnione podpory pod dyszel i oś jezdną, Wskaźnik , - Pompa o wydajności min. 6500 ltr./min, - Króćce ssawne 6 (cale) - Wąż 6 (cale), długość węża ssawnego min. 6 mb. - przyłącze strażackie Wóz asenizacyjny powinien być przystosowany do pracy z oferowanym ciągnikiem. 3. Wymagania dodatkowe: a) Wykonawca dostarczy we własnym zakresie ciągnik z wozem asenizacyjnym w miejsce wskazane przez Zamawiającego na teren Gminy Jaświły. b) W dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - świadectwo homologacji ciągnika oraz wozu asenizacyjnego - książki gwarancyjne ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego - instrukcje obsługi w języku polskim - świadectwa zgodności dla ciągnika i wozu asenizacyjnego - katalog części zamiennych w postaci papierowej - świadectwa zgodności z normami dla ciągnika i wozu asenizacyjnego c) Wóz asenizacyjny musi spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych /Dz.U.Nr 193 poz.1617/ d) Wóz asenizacyjny i ciągnik musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych , zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997r Prawo o ruchu drogowym /Dz.U z 2012 poz 1137 z póź zm/ e) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi bieżącej, eksploatacji i bhp pojazdów dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego nie więcej niż 2 osoby w terminie w uzgodnionym z Zamawiającym jednak nie później niż 14 dni od daty dostarczenia przedmiotu umowy. f) Wykonawca zapewni okres gwarancyjny na ciągnik min 12 miesięcy i na wóz asenizacyjny min 12 miesięcy. W okresie tym usunie wszystkie wady objęte gwarancją, zgłoszone przez Zamawiającego. Zgłoszenie nastąpi telefonicznie i zostanie potwierdzone pisemnie. g) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w okresie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia .W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest do dokonania naprawy w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty uznania reklamacji. W szczególnych przypadkach termin ten może zostać wydłużony, za zgodą stron h) W trakcie trwania okresu gwarancji wykonawca na swój koszt wykona (lub zleci wykonanie) wymaganego w tym okresie serwisu gwarancyjnego, serwis ten obejmuje usługę jak również materiały eksploatacyjne tj. np. oleje filtry itp.). Uwaga: Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 34.14.45.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia; 2. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ (wówczas może nastąpić zmiana terminu dostawy; 3. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 4. zmiana zakresu i wartości umowy jeśli: - zmiany są korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy - pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne i użytkowe, - dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy, - zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaswily.pl/gmina
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jaświły, Jaświły 7, 19-124 Jaświły, pok. Nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jaświły, Jaświły 7, 19-124 Jaświły, pok. Nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka strony