Uchwała Nr XXVI/161/13 o powołaniu Komisji Inwentaryzacyjnej ds. komunalizacji mienia gminnego

Uchwała Nr XXVI/161/13
Rady Gminy Jaświły

z dnia 23 września 2013 r.

o powołaniu Komisji Inwentaryzacyjnej ds. komunalizacji mienia gminnego

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013r., poz. 594 i 645) oraz art.17 ust. 2 ustawy z dnia 10 maja 1990r. przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 1990r. Nr 32, poz. 191, Nr 43, poz. 253, Nr 92, poz. 541, z 1991r. Nr 34, poz. 151, z 1992r. Nr 6, poz. 20, z 1993r. Nr 40, poz. 180, z 1994r. Nr 1, poz. 3, Nr 65, poz. 285, z 1996r. Nr 23, poz. 102, Nr 106, poz. 496, z 1997r. Nr 9, poz. 43, z 2002r. Nr 153, poz. 1271, z 2004r. Nr 141, poz. 1492) uchwala się, co następuje :

§ 1. Powołuje się komisję Inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:

1. Marek Jarosz — Zastępca Wójta, Sekretarz Gminy - Przewodniczący Komisji

2. Wiesław Kotuk Kierownik Referatu Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej - Członek Komisji

3. Ryszard Prolan Inspektor Referatu Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej - Członek Komisji

§ 2. Komisja zobowiązana jest do przeprowadzenia wszelkich czynności związanych z komunalizacją mienia na rzecz Gminy Jaświły.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Przewodniczący Rady


Bogusław Rutkowski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Jaświłach

Wytwarzający/odpowiadający: Bogusław Rutkowski

Wprowadzający: Bogusław Rutkowski

Data modyfikacji: 2013-11-19

Opublikował: Ryszard Prolan

Data publikacji: 2013-11-19