ZAPYTANIE OFERTOWE NA PEŁNIENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI Przebudowy dróg na terenie gminy Jaświły w miejscowościach Dolistowo Stare, Dolistowo-Kolonia, Mikicin i Mikicin-Kolonia.

Rl.271.6.2017

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PEŁNIENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI

Przebudowy dróg na terenie gminy Jaświły w miejscowościach Dolistowo Stare, Dolistowo-Kolonia, Mikicin i Mikicin-Kolonia.

ZAMAWIAJĄCY

GMINA JAŚWIŁY

JAŚWIŁY 7

19-124 JAŚWIŁY

TEL. 85 7168001

FAX. 85 7278013

Sporządził: .................................. dnia: .............................

Zatwierdził: ………………….. dnia: …………………...

DZIAŁ I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Zamawiający:

Gmina Jaświły

Jaświły 7

19-124 Jaświły

tel. 85 7168001

fax. 85 7278013

e-mail: gmina@jaswily.iap.pl

NIP: 546 13 18 582

adres Biuletynu Informacji Publicznej: bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl

DZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami) poniżej kwoty 30 tys. euro. Klasyfikacja według rodzaju zamówienia: usługi.

DZIAL III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji przebudowy:

a) sieci telekomunikacyjnej w m. Mikicin, obszar szafki 4A: 806 m kable rozdzielcze doziemne, 9 m kable rozdzielcze wprowadzeniowe, 780 m kable abonenckie doziemne, 20 m kable abonenckie wprowadzeniowe.

b) dróg na terenie gminy Jaświły:

- Nr 103406B od drogi wojewódzkiej Nr 670 do miejscowości Mikicin na długości 5 372 m i szerokości 5,5 m,

- Nr 103402B od miejscowości Dolistowo Stare do drogi wojewódzkiej Nr 670 na długości 1 609 m i szerokości 5,5 m,

Zakres robót obejmuje:

- mechaniczne ścięcie poboczy,

- frezowanie mechaniczne,

- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego z domieszką ulepszającą z kruszywa łamanego 30%,

- remont istniejących przepustów,

- remont istniejących zjazdów żwirowych,

- wykonanie nawierzchni z z betonu asfaltowego warstwy wiążącej gr. 4cm i warstwy ścieralnej gr. 3 cm,

- uzupełnienie poboczy,

- ustawienie oznakowania pionowego,

Szczegółowy zakres robót podlegających nadzorowi zawiera dokumentacja budowlana, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót znajdujące się na stronie:

https://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl/przetargi/2017/ogloszenie-o-zamowieniu-przebudowa-drog-na-terenie-gminy-jaswily-w-miejscowosciach-dolistowo-stare-dolistowo-kolonia-mikicin-i-mikicin-kolonia.html

2. Zakres świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego:

  1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,

  2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,

  3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,

  4. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,

  5. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,

  6. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem
    na budowę,

  7. kontrola ilości i terminowości wykonywania robót.

3. Termin wykonania umowy

Termin rozpoczęcia wykonania prac ustala się na dzień podpisania umowy, natomiast zakończenia na dzień 30 listopada 2017 r. Ponadto w okresie gwarancyjnym, tj. 60 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót, Wykonawca będzie uczestniczył na żądanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych oraz nadzorował prace związane z usunięciem ewentualnych usterek.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

DZIAŁ IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujący warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - weryfikacja warunku nastąpi na podstawie oświadczenia.

DZIAŁ V. ODRZUCENIE OFERTY

  1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy:

  1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

  2. została złożona przez podmiot:

  1. niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji określonych w zapytaniu ofertowym lub

  2. powiązany osobowo lub kapitałowo z beneficjentem lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy, lub

3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

2. Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą, o której mowa w art. 43a ust. 4 ustawy, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji.

3. W przypadku, o którym mowa w art. 57h ust. 3 ustawy, przepisu ust. 1 pkt. 2 lit. b nie stosuje się. W takim przypadku oferta podlega odrzuceniu również, jeżeli czynności związane z przygotowaniem lub przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonała osoba podlegająca wyłączeniu na podstawie art. 17 ust. 1 pkt. 1–4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.3)), chyba że osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

DZIAŁ VI. ZAKRES WYKLUCZENIA:

Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na : 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, 5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

DZIAL VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.

  1. Ofertę należy sporządzić wg formularza oferty załącznik nr 1.

  2. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

  3. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie. Koperta powinna zawierać adres Wykonawcy składającego ofertę, być zaadresowana na adres Zamawiającego oraz posiadać dopisek o treści:

Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy dróg na terenie gminy Jaświły w miejscowościach Dolistowo Stare, Dolistowo-Kolonia, Mikicin i Mikicin-Kolonia” - nie otwierać przed 25.05.2017 r. godz. 12:00.

DZIAŁ VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.

  1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy
    Jaświły, Jaświły 7, 19-124 Jaświły (pokój nr 4 - sekretariat)
    do dnia 25.05.2017r. do godz. 12:00.

  2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy
    Jaświły, Jaświły 7, 19-124 Jaświły (pokój nr 4 - sekretariat) w dniu
    25.05.2017r. o godz. 12:01.

  3. Zamawiający po ocenie ofert powiadomi Wykonawców , którzy złożyli oferty na piśmie o wyborze oferty najkorzystniejszej, odrzuceniu oferty, niezłożeniu żadnej oferty lub zakończeniu postępowania bez wyboru żadnej oferty.

DZIAŁ IX. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY.

  1. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu.

  2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, w tym podatek od towarów i usług.

  3. Cena oferty (i wszystkie jej składniki) powinna być wyrażona w PLN (złotych polskich) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wyliczenie zaokrągleń winno być dokonane zgodnie z zasadami przybliżeń dziesiętnych.

DZIAŁ X. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.

  1. W odniesieniu do złożonych ofert dokonana zostanie ocena ofert na podstawie kryterium:

CENA = 90 pkt,

doświadczenie osoby/osób wskazanych do pełnienia funkcji inspektora nadzoru = 10 pkt,

  1. Ocena oferty w kryterium cena wyrażona jest w punktach, które będą liczone
    wg. następującego wzoru:

C = Co/Cx x 90 pkt , gdzie:

C – ilość punktów przyznana za cenę brutto (z VAT) oferowaną za wykonanie przedmiotu zamówienia w badanej ofercie,

Co – najniższa cena brutto (z VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia spośród złożonych ofert,

Cx– cena brutto (z VAT) oferowana za wykonanie przedmiotu zamówienia w badanej ofercie.

  1. Liczba punktów uzyskanych w kryterium doświadczenie osoby/osób wskazanych do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie budowy lub przebudowy dróg o nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 1 000 m2, wyrażona jest w punktach,

- jedno zadanie i mniej – 0 pkt

- dwa zadania – 5 pkt

- trzy zadania i więcej – 10 pkt

  1. Punktacja uzyskana z poszczególnych kryteriów podlega sumowaniu.

  2. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

DZIAŁ XI. wzór umowy.

Warunki umowy zostały szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania.

Dział XII. ZAŁĄCZNIKI

formularz oferty, zał. Nr 1

projekt umowy. zał. Nr 2

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Jaświły

Wytwarzający/odpowiadający: Ryszard Prolan

Data wytworzenia: 2017-05-16

Wprowadzający: Ryszard Prolan

Data modyfikacji: 2017-05-17

Opublikował: Ryszard Prolan

Data publikacji: 2017-05-16