ZAPYTANIE OFERTOWE NA PEŁNIENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI Przebudowy dróg na terenie gminy Jaświły w miejscowościach Dolistowo Stare, Dolistowo-Kolonia, Mikicin i Mikicin-Kolonia.
Rl.271.6.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE NA PEŁNIENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI
Przebudowy dróg na terenie gminy Jaświły w miejscowościach Dolistowo Stare, Dolistowo-Kolonia, Mikicin i Mikicin-Kolonia.
ZAMAWIAJĄCY
GMINA JAŚWIŁY
JAŚWIŁY 7
19-124 JAŚWIŁY
TEL. 85 7168001
FAX. 85 7278013
Sporządził: .................................. dnia: .............................
Zatwierdził: ………………….. dnia: …………………...
DZIAŁ I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający:
Gmina Jaświły
Jaświły 7
19-124 Jaświły
tel. 85 7168001
fax. 85 7278013
e-mail: gmina@jaswily.iap.pl
NIP: 546 13 18 582
adres Biuletynu Informacji Publicznej: bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl
DZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami) poniżej kwoty 30 tys. euro. Klasyfikacja według rodzaju zamówienia: usługi.
DZIAL III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
-
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji przebudowy:
a) sieci telekomunikacyjnej w m. Mikicin, obszar szafki 4A: 806 m kable rozdzielcze doziemne, 9 m kable rozdzielcze wprowadzeniowe, 780 m kable abonenckie doziemne, 20 m kable abonenckie wprowadzeniowe.
b) dróg na terenie gminy Jaświły:
- Nr 103406B od drogi wojewódzkiej Nr 670 do miejscowości Mikicin na długości 5 372 m i szerokości 5,5 m,
- Nr 103402B od miejscowości Dolistowo Stare do drogi wojewódzkiej Nr 670 na długości 1 609 m i szerokości 5,5 m,
Zakres robót obejmuje:
- mechaniczne ścięcie poboczy,
- frezowanie mechaniczne,
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego z domieszką ulepszającą z kruszywa łamanego 30%,
- remont istniejących przepustów,
- remont istniejących zjazdów żwirowych,
- wykonanie nawierzchni z z betonu asfaltowego warstwy wiążącej gr. 4cm i warstwy ścieralnej gr. 3 cm,
- uzupełnienie poboczy,
- ustawienie oznakowania pionowego,
Szczegółowy zakres robót podlegających nadzorowi zawiera dokumentacja budowlana, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót znajdujące się na stronie:
2. Zakres świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego:
-
reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
-
sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
-
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
-
potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,
-
wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
-
żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem
na budowę, -
kontrola ilości i terminowości wykonywania robót.
3. Termin wykonania umowy
Termin rozpoczęcia wykonania prac ustala się na dzień podpisania umowy, natomiast zakończenia na dzień 30 listopada 2017 r. Ponadto w okresie gwarancyjnym, tj. 60 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót, Wykonawca będzie uczestniczył na żądanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych oraz nadzorował prace związane z usunięciem ewentualnych usterek.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
DZIAŁ IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujący warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - weryfikacja warunku nastąpi na podstawie oświadczenia.
DZIAŁ V. ODRZUCENIE OFERTY
-
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy:
-
jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
-
została złożona przez podmiot:
-
niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji określonych w zapytaniu ofertowym lub
-
powiązany osobowo lub kapitałowo z beneficjentem lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy, lub
3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
2. Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą, o której mowa w art. 43a ust. 4 ustawy, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji.
3. W przypadku, o którym mowa w art. 57h ust. 3 ustawy, przepisu ust. 1 pkt. 2 lit. b nie stosuje się. W takim przypadku oferta podlega odrzuceniu również, jeżeli czynności związane z przygotowaniem lub przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonała osoba podlegająca wyłączeniu na podstawie art. 17 ust. 1 pkt. 1–4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.3)), chyba że osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
DZIAŁ VI. ZAKRES WYKLUCZENIA:
Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na : 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, 5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
DZIAL VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
-
Ofertę należy sporządzić wg formularza oferty załącznik nr 1.
-
Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
-
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie. Koperta powinna zawierać adres Wykonawcy składającego ofertę, być zaadresowana na adres Zamawiającego oraz posiadać dopisek o treści:
„Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy dróg na terenie gminy Jaświły w miejscowościach Dolistowo Stare, Dolistowo-Kolonia, Mikicin i Mikicin-Kolonia” - nie otwierać przed 25.05.2017 r. godz. 12:00.
DZIAŁ VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
-
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy
Jaświły, Jaświły 7, 19-124 Jaświły (pokój nr 4 - sekretariat) do dnia 25.05.2017r. do godz. 12:00. -
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy
Jaświły, Jaświły 7, 19-124 Jaświły (pokój nr 4 - sekretariat) w dniu 25.05.2017r. o godz. 12:01. -
Zamawiający po ocenie ofert powiadomi Wykonawców , którzy złożyli oferty na piśmie o wyborze oferty najkorzystniejszej, odrzuceniu oferty, niezłożeniu żadnej oferty lub zakończeniu postępowania bez wyboru żadnej oferty.
DZIAŁ IX. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY.
-
Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu.
-
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, w tym podatek od towarów i usług.
-
Cena oferty (i wszystkie jej składniki) powinna być wyrażona w PLN (złotych polskich) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wyliczenie zaokrągleń winno być dokonane zgodnie z zasadami przybliżeń dziesiętnych.
DZIAŁ X. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.
-
W odniesieniu do złożonych ofert dokonana zostanie ocena ofert na podstawie kryterium:
CENA = 90 pkt,
doświadczenie osoby/osób wskazanych do pełnienia funkcji inspektora nadzoru = 10 pkt,
-
Ocena oferty w kryterium cena wyrażona jest w punktach, które będą liczone
wg. następującego wzoru:
C = Co/Cx x 90 pkt , gdzie:
C – ilość punktów przyznana za cenę brutto (z VAT) oferowaną za wykonanie przedmiotu zamówienia w badanej ofercie,
Co – najniższa cena brutto (z VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia spośród złożonych ofert,
Cx– cena brutto (z VAT) oferowana za wykonanie przedmiotu zamówienia w badanej ofercie.
-
Liczba punktów uzyskanych w kryterium doświadczenie osoby/osób wskazanych do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie budowy lub przebudowy dróg o nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 1 000 m2, wyrażona jest w punktach,
- jedno zadanie i mniej – 0 pkt
- dwa zadania – 5 pkt
- trzy zadania i więcej – 10 pkt
-
Punktacja uzyskana z poszczególnych kryteriów podlega sumowaniu.
-
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
DZIAŁ XI. wzór umowy.
Warunki umowy zostały szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania.
Dział XII. ZAŁĄCZNIKI
formularz oferty, zał. Nr 1
projekt umowy. zał. Nr 2
Metryka strony