Uchwała Nr XXII/152/21 Rady Gminy Jaświły z dnia o zmianie uchwały o regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jaświły

UCHWAŁA NR XXII/152/21 RADY GMINY JAŚWIŁY

z dnia 3 listopada 2021 r.

o zmianie uchwały o regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jaświły.

Na podstawie art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888; zm. z 2020 r. poz. 2320 oraz z 2021 r. poz. 1648), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Mońkach uchwala się, co następuje:

§ 1. W uchwale Nr IX/61/19 Rady Gminy Jaświły z dnia 26 listopada 2019r. o regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jaświły (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2019r. poz. 5640) w §32 wprowadza się następujące zmiany

1) ust. 1 otrzymuje następujące brzmienie:

„1) odbieranie odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości będzie prowadzone stosownie do potrzeb:

a) odpadów zmieszanych i segregowanych - nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu;

b) popiołu - przynajmniej 1 raz w miesiącu (w okresie grzewczym, tj. od początku września - do końca kwietnia).”;

2) skreśla się ust. 2.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Jaświły.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.

Przewodniczący Rady Gminy

Robert Wojtkielewicz

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Jaświły

Wytwarzający/odpowiadający: Robert Wojtkielewicz

Data wytworzenia: 2021-11-05

Wprowadzający: Patryk Pawełko

Data modyfikacji: 2021-11-08

Opublikował: Patryk Pawełko

Data publikacji: 2021-11-05