Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Montaż kolektorów słonecznych w gminie Jaświły

PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 1 / 13
Unia Europejska
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2, rue Mercier, 2985 Luxembourg, Luksemburg Faks: +352 29 29 42 670
E-mail: ojs@publications.europa.eu Informacje i formularze on-line: http://
simap.europa.eu


Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
(Dyrektywa 2004/18/WE)

Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:
Oficjalna nazwa: Gmina Jaświły Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
znany) _____
Adres pocztowy: Jaświły 7
Miejscowość: Jaświły Kod pocztowy: 19-124 Państwo: Polska (PL)
Punkt kontaktowy: Urząd Gminy Jaświły, Jaświły 7,
19-124 Jaświły
Tel.: +48 857168001
Osoba do kontaktów: Marek Jarosz, Ryszard Prolan
E-mail: gmina@jaswily.iap.pl Faks: +48 857278013
Adresy internetowe: (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiającej: (URL) http://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy: (URL) http://www.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl
Dostęp elektroniczny do dokumentów: (URL) _____
Elektroniczne składanie kandydatur i wniosków o dopuszczenie do udziału: (URL) _____
I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
Agencja/urząd krajowy lub federalny
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Agencja/urząd regionalny lub lokalny
Podmiot prawa publicznego
Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa
Inna: (proszę określić)
I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
Obrona
Porządek i bezpieczeństwo publiczne
Środowisko
Sprawy gospodarcze i finansowe
Zdrowie
Budownictwo i obiekty komunalne
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2 / 13
Ochrona socjalna
Rekreacja, kultura i religia
Edukacja
Inny: (proszę określić)
I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:
tak nie
więcej informacji o tych instytucjach zamawiających można podać w załączniku A
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 3 / 13
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu:
Montaż kolektorów słonecznych w gminie Jaświły
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
świadczenia usług:
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi – która najbardziej odpowiada
konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu)
Roboty budowlane Dostawy Usługi
Wykonanie
Zaprojektowanie i wykonanie
Wykonanie, za pomocą dowolnych
środków, obiektu budowlanego
odpowiadającego wymogom
określonym przez instytucję
zamawiającą
Kupno
Dzierżawa
Najem
Leasing
Połączenie powyższych form
Kategoria usług: nr: _____
Zob. kategorie usług w załączniku
C1
W przypadku zamówień na usługi
kategorii 17-27 – zob. załącznik
C1 – czy zgadzają się Państwo na
publikację niniejszego ogłoszenia?
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług :
_____
Kod NUTS: PL841
II.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zawarcia umowy ramowej
Ogłoszenie dotyczy zamówienia (zamówień) w ramach dynamicznego systemu zakupów (DPS)
II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kolektorów słonecznych służących do przygotowania
ciepłej wody użytkowej w 188 budynkach mieszkalnych położonych na terenie Gminy Jaświły. 2. W ramach
zamówienia należy wykonać m.in. inwentaryzację kotłowni oraz dachów dla 188 odbiorców indywidualnych
w celu ustalenia możliwości montażu instalacji solarnych; zainstalowanie 188 kpl. zestawów solarnych dla
odbiorców indywidualnych; rozruch technologiczny instalacji solarnych; przeszkolenie użytkowników co
do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji
obsługi i ich przekazaniem użytkownikom; wykonanie dokumentacji powykonawczej dla każdego obiektu;
usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym. Zamawiający przewiduje możliwość zaistnienia konieczności
zmiany miejsca (adresu) dostawy i montażu instalacji solarnych przy utrzymaniu podstawowych parametrów
instalacji kolektorów słonecznych (metraż kolektorów, wielkość zasobnika itp.). 3. Wykonawca przed
rozpoczęciem montażu instalacji solarnej zobowiązany jest do przedstawienia zakresu prac przygotowawczych
jakie mają wykonać poszczególni właściciele nieruchomości, 4. Wykonawca uzgodni z przedstawicielem
nieruchomości i inspektorem nadzoru termin rozpoczęcia prac i rozmieszczenie urządzeń odpowiednio na
każdym obiekcie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Program
Funkcjonalno Użytkowy. 6. W przypadku gdy w dokumentacji zawarto odniesienie do norm, europejskich
ocen technicznych, aprobat,specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa
w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust, 3ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań
równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych
w dokumentacji. 7. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w
dokumentacji,wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy)
Główny przedmiot 09331100
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 4 / 13
Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy)
Dodatkowe przedmioty 39370000
42511100
45000000
45300000
45310000
45320000
71220000
71320000
45332000
II.1.6) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak nie
II.2) Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień):
II.2.1) Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień):
Bez VAT Łącznie z
VAT
Stawka
VAT (%)
Wartość: _____
Waluta:
albo:
wg stawki
Najniższa oferta: 1690917.12 i
najwyższa oferta: 2213136.00
Waluta: PLN
brana pod uwagę
wg stawki
8.00
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 5 / 13
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
Ograniczona
Ograniczona przyspieszona
Dialog konkurencyjny
Negocjacyjna z uprzednim ogłoszeniem
Negocjacyjna przyspieszona
Negocjacyjna bez uprzedniego ogłoszenia
Udzielenie zamówienia bez uprzedniej publikacji
ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej (w przypadkach wymienionych w sekcji 2
w załączniku D1)
Uzasadnienie udzielenia zamówienia bez uprzedniej
publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku
Urzędowym Unii Europejskiej (Dz.U.. UE): proszę
wypełnić załącznik D1
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
albo
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
Kryteria Waga
1 . Cena 60
2 . Okres gwarancji 40
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną tak nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: (jeżeli dotyczy)
Rl.271.14.2018
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
tak nie
(jeżeli tak, proszę zaznaczyć właściwe pola)
Wstępne ogłoszenie informacyjne Ogłoszenie o profilu nabywcy
Numer ogłoszenia w Dz.U.: _____ z dnia: ______ (dd/mm/rrrr)
Ogłoszenie o zamówieniu Uproszczone ogłoszenie o zamówieniu w ramach dynamicznego systemu
zakupów
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2018/S 186-421277 z dnia: 27/09/2018 (dd/mm/rrrr)
Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante
Numer ogłoszenia w Dz.U.: _____ z dnia: ______ (dd/mm/rrrr)
Inne wcześniejsze publikacje (jeżeli dotyczy)
Numer ogłoszenia w Dz.U.: _____ z dnia: ______ (dd/mm/rrrr)
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 6 / 13
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: _____ Część nr: _____ Nazwa: Montaż kolektorów słonecznych w gminie Jaświły
V.1) Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
20/12/2018 (dd/mm/rrrr)
V.2) Informacje o ofertach:
Liczba otrzymanych ofert: 6
Liczba ofert otrzymanych środkami elektronicznymi: 0
V.3) Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Oficjalna nazwa: Iron Green Sp. z o.o.
Adres pocztowy: Zubole 21
Miejscowość: Zubole Kod pocztowy: 19-104 Trzcianne Państwo: Polska (PL)
Tel.: _____
E-mail: irongreen.info@gmail.com Faks: _____
Adres internetowy: (URL) _____
V.4) Informacje na temat wartości zamówienia (proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
Bez VAT Łącznie z
VAT
Stawka
VAT (%)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia (jeżeli dotyczy)
Wartość: 1802995.20
Waluta: PLN
wg stawki
8.00
Całkowita końcowa wartość zamówienia
Wartość: 1780000.00
Waluta: PLN
albo:
wg stawki
8.00
Najniższa oferta: _____ i
najwyższa oferta: _____
Waluta:
brana pod uwagę
wg stawki
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,: (proszę podać)
liczbę lat: _____ albo liczbę miesięcy: _____
V.5) Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia tak nie
(jeżeli tak, proszę podać wyłącznie dane liczbowe) Wartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie
będzie zlecone stronom trzecim:
Wartość bez VAT: _____ Nieznana:
Waluta: _____ Proporcja _____ %
Krótki opis wartości/części zamówienia, które będzie zlecone podwykonawcom : (jeżeli są znane)
_____
-------------------- (Wykorzystać sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 7 / 13
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o funduszach Unii Europejskiej:
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej tak nie
(jeżeli tak) Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów):
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna
Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii
VI.2) Informacje dodatkowe: (jeżeli dotyczy)
_____
VI.3) Procedury odwoławcze
VI.3.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy
ul. Postępu 17A
Miejscowość Warszawa Kod pocztowy 02-676
Państwo Polska (PL) Tel. +48 224587777
E-mail odwolania@uzp.gov.pl Faks +48 224587700
Adres internetowy URL http://www.uzp.gov.pl
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)
Oficjalna nazwa _____
Adres pocztowy
_____
Miejscowość _____ Kod pocztowy _____
Państwo _____ Tel. _____
E-mail _____ Faks _____
Adres internetowy URL _____
VI.3.2) Składanie odwołań (proszę wypełnić pkt VI.3.2 lub, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.3.3)
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań
1. Wykonawcy przysługuje odwołanie wyłącznie odniezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego
podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienialub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest
zobowiązany na podstawie ustawy.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci
elektronicznej,opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem
elektronicznym.
3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania wtaki
sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę
jegowniesienia —jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp,
2) w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji istotnych
warunkówzamówienia wnosi się:
3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub
zamieszczeniaspecyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 8 / 13
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:
4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było
powziąćwiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
5. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania
Zamawiającego.Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia
orzeczenia Izby,przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
Środki ochrony prawnej reguluje Dział VI ustawy.
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 9 / 13
VI.3.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy
ul. Postępu 17A
Miejscowość Warszawa Kod pocztowy02-676
Państwo Polska (PL) Tel. +48 224587777
E-mail odwolania@uzp.gov.pl Faks +48 224587700
Adres internetowy URL http://www.uzp.gov.pl
VI.4) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
20/12/2018 (dd/mm/rrrr) - ID:2018-192567
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 10 / 13
Załącznik A
Dodatkowe adresy i punkty kontaktowe
I.0) Adres innej instytucji zamawiającej, w imieniu której dokonuje zakupu instytucja zamawiająca:
Oficjalna nazwa: _____ Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
znany) _____
Adres pocztowy: _____
Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
-------------------- (Wykorzystać sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 11 / 13
Załącznik C1 – Zamówienia ogólne
Kategorie usług, o których mowa w sekcji II Przedmiot zamówienia
Dyrektywa 2004/18/WE
Kategoria nr [1] Przedmiot
1 Usługi konserwacyjne i naprawcze
2 Usługi transportu lądowego [2] ,w tym usługi samochodów opancerzonych oraz usługi
kurierskie, z wyjątkiem przewozu poczty
3 Usługi transportu lotniczego pasażerów i towarów, z wyjątkiem transportu poczty
4 Transport poczty drogą lądową [3] i lotniczą
5 Usługi telekomunikacyjne
6 Usługi finansowe: a) Usługi ubezpieczeniowe b)Usługi bankowe i inwestycyjne [4]
7 Usługi komputerowe i usługi z nimi związane
8 Usługi badawcze i rozwojowe [5]
9 Usługi w zakresie księgowości, audytu oraz prowadzenia ksiąg rachunkowych
10 Usługi badania rynku i opinii publicznej
11 Usługi konsultacyjne w zakresie zarządzania [6] i usługi z nimi związane
12 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi
urbanistyczne, architektury krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i
technicznych; usługi badań i analiz technicznych
13 Usługi reklamowe
14 Usługi sprzątania budynków i usługi zarządzania mieniem
15 Usługi w zakresie publikowania i drukowania wykonywane z tytułu wynagrodzenia lub
umowy
16 Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i
podobne
Kategoria nr [7] Przedmiot
17 Usługi hotelarskie i restauracyjne
18 Usługi transportu kolejowego
19 Usługi transportu wodnego
20 Dodatkowe i pomocnicze usługi transportowe
21 Usługi prawnicze
22 Usługi rekrutacji i pozyskiwania personelu [8]
23 Usługi detektywistyczne i ochroniarskie z wyjątkiem usług samochodów
opancerzonych
24 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
25 Usługi społeczne i zdrowotne
26 Usługi rekreacyjne, kulturalne oraz sportowe [9]
27 Inne usługi
1 Kategorie usług w rozumieniu art. 20 i załącznika IIA do dyrektywy 2004/18/WE.
2 Z wyjątkiem usług transportu kolejowego, ujętych w kategorii 18.
3 Z wyjątkiem usług transportu kolejowego, ujętych w kategorii 18.
4 Z wyjątkiem usług finansowych związanych z wystawianiem, sprzedażą, zakupem lub transferem papierów
wartościowych albo innych instrumentów finansowych oraz usług banku centralnego. Również wyłączone:
usługi obejmujące nabycie, najem lub dzierżawę – bez względu na sposób finansowania – gruntów, istniejących
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 12 / 13
budynków lub innych nieruchomości, albo dotyczące praw do nich. Niemniej jednak przepisom dyrektywy
podlegają umowy o świadczenie usług finansowych zawarte, w dowolnej formie, równocześnie, przed lub po
zawarciu umowy nabycia, najmu lub dzierżawy.
5 Z wyjątkiem usług dotyczących badań i rozwoju innych niż takie, gdzie korzyści czerpie wyłącznie instytucja
zamawiająca w celu wykorzystania ich we własnej działalności, pod warunkiem że świadczona usługa została w
pełni wynagrodzona przez instytucję zamawiającą.
6 Z wyjątkiem usług arbitrażowych i koncyliacyjnych.
7 Kategorie usług w rozumieniu art. 21 i załącznika IIB do dyrektywy 2004/18/WE.
8 Z wyjątkiem umów o pracę.
9 Z wyjątkiem umów dotyczących nabycia, opracowania, produkcji i koprodukcji materiałów programowych
przez nadawców oraz umów dotyczących czasu emisji.
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 13 / 13
Załącznik D1 – Zamówienia ogólne
Uzasadnienie udzielenia zamówienia bez uprzedniej publikacji ogłoszenia
o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (Dz.U.. UE)
Dyrektywa 2004/18/WE
Poniżej proszę podać uzasadnienie udzielenia zamówienia bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu
w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Uzasadnienie to musi być zgodne z wymogami dyrektywy 2004/18/
WE.
(W rozumieniu przepisów dyrektywy 89/665/EWG dotyczącej środków odwoławczych termin wniesienia
odwołania, o którym mowa w art. 2f ust. 1 lit. a) tiret pierwsze tej dyrektywy, może zostać skrócony, jeżeli
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zawiera uzasadnienie decyzji instytucji zamawiającej o udzieleniu
zamówienia bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Aby
skorzystać z możliwości skrócenia terminu, proszę poniżej zaznaczyć właściwe pole (pola) oraz udostępnić
dodatkowe informacje.)
1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w
Dz.U.. UE zgodnie z art. 31 dyrektywy 2004/18/WE
Brak ofert lub brak odpowiednich ofert w odpowiedzi na:
procedura otwarta,
procedurę ograniczoną.
Produkty będące przedmiotem zamówienia są wytwarzane wyłącznie do celów prac badawczych,
eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych, zgodnie z warunkami określonymi w dyrektywie. (wyłącznie
dla dostaw)
Roboty budowlane/towary/usługi mogą być zrealizowane lub dostarczone tylko przez określonego oferenta z
przyczyn:
technicznych,
artystycznych,
związanych z ochroną wyłącznych praw.
Ze względu na wystąpienie pilnej konieczności spowodowanej wydarzeniami, których instytucja zamawiająca
nie mogła przewidzieć oraz zgodnie z warunkami ściśle określonymi w dyrektywie.
Dodatkowe roboty budowlane/dostawy/usługi są zamawiane zgodnie z warunkami ściśle określonymi w
dyrektywie.
Nowe roboty budowlane/usługi, będące powtórzeniem robót budowlanych/usług oraz zamówione zgodnie z
warunkami ściśle określonymi w dyrektywie.
Zamówienie na usługi udzielone zwycięzcy lub jednemu ze zwycięzców przeprowadzonego konkursu.
Dostawy towarów notowanych i nabywanych na giełdzie towarowej.
Nabycie dostaw na szczególnie korzystnych warunkach:
od dostawcy, który ostatecznie likwiduje swoją działalność,
od syndyków masy upadłościowej lub likwidatorów, umowa z wierzycielami lub podobna procedura.
Wszystkie oferty przedłożone w odpowiedzi na procedurę otwartą, procedurę ograniczoną lub dialog
konkurencyjny były nieprawidłowe lub niemożliwe do przyjęcia. Do procedury negocjacyjnej zostali dopuszczeni
wyłącznie oferenci, którzy spełnili kryteria kwalifikacji podmiotowej.
2) Inne uzasadnienie udzielenia zamówienia bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dz.U..
UE
Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w załączniku IIB do dyrektywy.
Zamówienie nie wchodzi w zakres stosowania dyrektywy.
Aby skorzystać ze wspomnianej wyżej możliwości skrócenia terminu, oprócz zaznaczenia odpowiedniego pola
(odpowiednich pól) powyżej, proszę w jasny i wyczerpujący sposób wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia
bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej jest zgodne z
przepisami, podając przy tym odpowiednie fakty i, w stosownych przypadkach, konkluzje prawne zgodnie z
dyrektywą 2004/18/WE: (maksymalnie 500 słów)
_____

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Jaświły

Wytwarzający/odpowiadający: Ryszard Prolan

Data wytworzenia: 2018-12-20

Wprowadzający: Krzysztof Szczęsny

Data modyfikacji: 2018-12-20

Opublikował: Krzysztof Szczęsny

Data publikacji: 2018-12-20