Klauzula informacyjna REJESTR CUDZOZIEMCÓW

Klauzula informacyjna REJESTR CUDZOZIEMCÓW

W związku z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ), dalej : RODO, przekazujemy następujące informacje:

 

  1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Jaświły z siedzibą Urzędu Gminy Jaświły, - Jaświły 7, 19-124 Jaświły,
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem email : iodo@gryfon.com.pl, tel. 575 435 897,

 

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach :
  2. a) prowadzenia rejestru zamieszkania cudzoziemców w Gminie Jaświły, a ich przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO, ustawy zdnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności,
  3. b) realizacji potrzeb administracji wewnętrznej, utrzymania infrastruktury IT, statystyki, raportowania itp. - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO;

 

  1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie :
  2. a) podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, jednostki organizacyjne, w celach badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej, jeżeli po wykorzystaniu dane te zostaną poddane takiej modyfikacji, która nie pozwoli ustalić tożsamości osób, których dane dotyczą; Odbiorcą danych jest także Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA,
  3. b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów świadczą usługi na rzecz Administratora,

 

  1. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt 3 oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego w tym rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

 

  1. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora ( z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z przepisów prawa ):
  2. a) dostępu do danych osobowych,
  3. b) prawo do ich sprostowania,
  4. c) usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  5. d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wówczas Administrator przestanie je przetwarzać, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do tych danych istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą lub podstawy do ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń,
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  7. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami prawa jest obligatoryjne,
  8. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały automatycznemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Jaświły

Wytwarzający/odpowiadający: Jan Joka

Data wytworzenia: 2022-07-13

Wprowadzający: Patryk Pawełko

Data modyfikacji: 2022-07-13

Opublikował: Patryk Pawełko

Data publikacji: 2022-07-13