Zarządzenie Nr 15/18 z dnia 19 marca 2018 r. o powołaniu członków komisji konkursowej w sprawie udzielenia spółkom wodnym dotacji celowej w 2018 roku
ZARZĄDZENIE NR 15/18
WÓJTA GMINY JAŚWIŁY
z dnia 19 marca 2018r.
o powołaniu członków komisji konkursowej w sprawie udzielenia spółkom wodnym dotacji celowej w 2018 roku.
Na podstawie § 7 ust. 3 uchwały Nr XXIX/190/18 Rady Gminy Jaświły z dnia 7 marca 2018r. o zasadach udzielania spółkom wodnym dotacji celowej z budżetu Gminy Jaświły, trybu postępowania w sprawie udzielenia dotacji i sposobu jej rozliczania zarządzam, co następuje:
§1. Powołuję członków komisji konkursowej w sprawie udzielenia spółkom wodnym dotacji celowej w 2018r. w następującym składzie:
1) Marek Jarosz Zastępca Wójta, Sekretarz Gminy – Przewodniczący;
2) Agnieszka Okulczyk – Skarbnik Gminy - Członek
3) Wiesław Kotuk Kierownik Referatu Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej – Członek
4) Mirosław Sienkiewicz – Przewodniczący GSW BIEBRZA w Jaświłach – Członek
5)Ryszard Prolan – Z-ca Przewodniczącego GSW BIEBRZA w Jaświłach – Członek.
§2. Zatwierdzam regulamin pracy Komisji do rozpatrzenia i oceny ofert złożonych w ramach otwartych konkursów na realizację zadań publicznych przez spółki wodne stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
WÓJT
mgr inż. Jan Joka
Załącznik do zarządzenia Nr 15/18
Wójta Gminy Jaświły
z dnia 19 marca 2018r.
REGULAMIN
pracy Komisji Konkursowej w sprawie udzielenia spółkom wodnym dotacji celowej w 2018r.
ROZDZIAŁ l
Postanowienia ogólne
§1
Ilekroć w regulaminie jest mowa o:
1) Wójcie - należy przez to rozumieć Wójta Gminy Jaświły,
2) Regulaminie - należy przez to rozumieć regulamin pracy komisji przetargowej powołanej do przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w MUP,
3) Komisji - należy przez to rozumieć komisję konkursową w sprawie udzielania spółkom wodnym dotacji celowej w 2018r.
4) Przewodniczącym - należy przez to rozumieć przewodniczącego komisji konkursowej.
ROZDZIAŁ II
Organizacja i skład komisji
§2
- Stały skład komisji ustalany jest zarządzeniem Wójta .
2. W skład komisji powołuje się 5 osób ( trzech przedstawicieli Urzędu Gminy Jaświły oraz dwóch przedstawicieli spółek wodnych), w tym:
1) przewodniczącego,
2) członków.
3. Pracami komisji kieruje przewodniczący.
ROZDZIAŁ III
Tryb prac komisji
§3
- Komisja rozpoczyna prace z dniem powołania.
2. W postępowaniu komisja kończy prace z dniem wyłonienia oferty i przedłożeniu Wójtowi propozycji wysokości kwot dotacji.
3. Miejsce i termin posiedzeń komisji wyznacza przewodniczący, o ile nie wynika to z uzgodnień w trybie roboczym.
4. O miejscu i terminie posiedzeń komisji, o ile nie wynika to z uzgodnień w trybie roboczym, powiadamia prowadzący postępowanie.
§4
- Wyznaczony przez przewodniczącego członek komisji – w sposób ciągły prowadzi protokół oraz dokumentuje wykonywane czynności w postępowaniu.
2. Komisja podejmuje decyzje w obecności co najmniej połowy jej członków, w drodze głosowania lub na podstawie sumy indywidualnych ocen.
3. Jeżeli w trakcie głosowania decyzja nie może być podjęta ze względu na równą liczbę głosów „za" i „przeciw" rozstrzyga głos przewodniczącego.
4. Członek komisji nie może wstrzymać się od głosu. Może natomiast żądać załączenia jego pisemnego stanowiska do protokołu postępowania.
5. W przypadku obecności mniej niż trzech członków komisji, przewodniczący odracza posiedzenie i wyznacza nowy termin.
ROZDZIAŁ IV
Obowiązki i prawa członków komisji
§5
Członkowie komisji odpowiadają indywidualnie za wykonywanie czynności.
§6
Członkowie komisji w szczególności mają prawo do:
1) uczestnictwa we wszystkich pracach komisji,
2) dostępu do wszystkich dokumentów związanych z pracą w komisji, w tym między innymi do ofert, załączników, wyjaśnień złożonych przez oferentów,
3) zgłaszania przewodniczącemu w każdym czasie uwag i problemów dotyczących funkcjonowania komisji. W przypadku nieuwzględnienia przez przewodniczącego komisji zastrzeżeń, członek komisji ma prawo zgłosić zastrzeżenia do Wójta.
ROZDZIAŁ V
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania
§7
- Komisja dokonuje:
1) jawnego otwarcia ofert,
2) wezwania do złożenia, uzupełnienia lub wyjaśnienia dokumentów,
3) wnioskowanie odrzucenia ofert niezgodnych z ogłoszeniem,
4) ocena ofert nie podlegających odrzuceniu,
5) dokonanie poprawy oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z ogłoszeniem, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty, oraz niezwłocznie zawiadamianie o tym wnioskodawcy, którego oferta została poprawiona,
6) przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
7) podjęcie czynności, w związku z wniesionym odwołaniem,
8) przedstawienie do zatwierdzenia protokołu postępowania o udzielenie dotacji.
2. Członkowie komisji zobowiązani są do przestrzegania szczegółowych wymagań i zasad dotyczących ochrony informacji niejawnych, określonych w odrębnych przepisach.
§8
Przewodniczący komisji przekazuje pisemny protokół zawierający propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania, celem zatwierdzenia przez Wójta.
Metryka strony