Zarządzenie Nr 6/22 Wójta Gminy Jaświły z dnia 24 stycznia 2022 r. w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości obowiązujących przy realizacji Projektu grantowego „Instalacje OZE w gminie Jaświły”
ZARZĄDZENIE NR 6/22
WÓJTA GMINY JAŚWIŁY
z dnia 24 stycznia 2022 r.
w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości obowiązujących przy realizacji Projektu grantowego „Instalacje OZE w gminie Jaświły” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI Wspieranie odbudowy gospodarki regionu w związku z pandemią COVID-19, Działania 11.1 Wspieranie odbudowy gospodarki regionu w związku z pandemią COVID-19
Na podstawie przepisów art. 4 ust.1 pkt 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 września z 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.), art. 40 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 305 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 342) zarządzam, co następuje:
§ 1. Wprowadza się zasady (politykę) rachunkowości dla Projektu grantowego „Instalacje OZE w gminie Jaświły” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI Wspieranie odbudowy gospodarki regionu w związku z pandemią COVID-19, Działania 11.1 Wspieranie odbudowy gospodarki regionu w związku z pandemią COVID-19, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. 1. Za prawidłowe przestrzeganie zasad odpowiedzialni są pracownicy wyznaczeni do realizacji Projektu.
2. Wzory podpisów osób upoważnionych do podpisywania dokumentów związanych z realizacją Projektu zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy
Jan Joka
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 6/22
Wójta Gminy Jaświły
z dnia 24 stycznia 2022 r.
ZASADY (POLITYKA) RACHUNKOWOŚCI DOTYCZĄCE PROJEKTU
„Instalacje OZE w gminie Jaświły” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI Wspieranie odbudowy gospodarki regionu w związku z pandemią COVID-19, Działania 11.1 Wspieranie odbudowy gospodarki regionu w związku z pandemią COVID-19
I. ZASADY OGÓLNE
-
Celem prowadzenia rachunkowości jest wierne i rzetelne przedstawienie sytuacji majątkowej i finansowej Projektu „Instalacje OZE w gminie Jaświły”.
-
Na potrzeby realizacji Projektu wyodrębniony został rachunek bankowy o numerze 49 8085 0005 0260 0127 2000 0410 w Banku Spółdzielczym w Mońkach Oddział w Jaświłach. Do dysponowania środkami pieniężnymi znajdującymi się na rachunku upoważnione będą osoby zgodnie z kartą wzorów podpisów.
-
Beneficjentem środków finansowanych z Unii Europejskiej w zakresie realizacji Projektu jest Gmina Jaświły. Księgi rachunkowe Projektu prowadzone będą w siedzibie Urzędu Gminy Jaświły w Referacie Finansowym.
-
Ewidencja księgowa projektu prowadzona będzie w sposób umożliwiający identyfikację poszczególnych operacji księgowych oraz analizę przepływu środków finansowych.
-
Księgi rachunkowe prowadzone są komputerowo z zastosowaniem programu komputerowego „Księgowość budżetowa” firmy Usługi Informatyczne Info-System Roman i Tadeusz Groszek s.j. Dokumentacja dotycząca projektu wyodrębniona będzie za pomocą zakładki Konfiguracja, a następnie za pomocą zakładki Zmiana rejestru i roku obrotowego. Pozwala to na wybranie roku obrotowego i nazwy rejestru „Budżet gminy”. Następnie w zakładce - Kartoteki wybieramy opcję - Zadania, a następnie numer przypisany do realizowanego zadania. Wszystkie operacje księgowe wprowadzane są do komputera z nr symbolu zadania – 33. Sporządzenie potrzebnych zestawień i wydruków związanych z realizacją zadania musi być poprzedzone wybraniem jego nazwy. Księgi rachunkowe obejmują zbiory zapisów księgowych, obrotów i sald, które tworzą: dziennik, księgę główną, zestawienia obrotów i sald księgi głównej, wykaz składników aktywów i pasywów.
II. KLASYFIKACJA BUDŻETOWA
Ewidencja księgowa Projektu prowadzona będzie w sposób umożliwiający identyfikację zadania, zgodnie z klasyfikacją budżetową określoną w rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.
W planie finansowym Urzędu Gminy Jaświły wydatki na realizację Projektu będą klasyfikowane w dz. 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska, rozdz. 90005 – Ochrona powietrza atmosferycznego, w paragrafie majątkowym 605 z czwartą cyfrą 7 w części podlegającej dofinansowaniu z RPOWP na lata 2014-2020 według umowy nr UDA-RPPD.11.01.00-20-0001/21-00 z dnia 21 stycznia 2021 r. i czwartą cyfrą 9 obejmującą wkład własny gminy. Wydatki nie objęte wnioskiem o dofinansowanie, a dotyczące projektu będą ujmowane w paragrafie 605 z czwartą cyfrą 0.
III. OPIS I KONTROLA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH
-
Realizacja wydatków następować będzie zgodnie z Projektem, podpisanymi umowami, aneksami i harmonogramami, na podstawie prawidłowo wystawionych, opisanych i zatwierdzonych dokumentów księgowych.
-
Płatności następować będą w formie bezgotówkowej – przelewem na podstawie dokumentów księgowych stanowiących podstawę dokonania przelewu. Potwierdzeniem dokonania zapłaty będzie wyciąg bankowy.
-
Dowody nie zawierające błędów, prawidłowo opisane przekazywane będą niezwłocznie do Referatu Finansowego Urzędu Gminy Jaświły.
-
Kontrola merytoryczna dowodów księgowych polegać będzie na sprawdzeniu, czy dane zawarte w dowodach księgowych są zgodne z zawartą umową o dofinansowanie projektu i umową z wykonawcą zadania, harmonogramem rzeczowo –finansowym oraz pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych. Sprawdzone pod względem merytorycznym dokumenty zatwierdza do wypłaty Wójt Gminy lub Zastępca Wójta.
-
Kontrola formalno - rachunkowa dokumentów polegać będzie na sprawdzeniu, czy dokumenty zawierają wymagane elementy zgodnie z ustawą o podatku VAT, są wystawione prawidłowo i czy nie zawierają błędów rachunkowych. Dowodem prawidłowości w tym zakresie będzie opisanie faktury lub innego dokumentu księgowego oraz podpis Skarbnika i data.
Wszystkie oryginały faktur/dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej dotyczące Projektu muszą być opisane w sposób umożliwiający jednoznaczne identyfikowanie z projektem. W przypadku braku miejsca na fakturze opis dokumentu może być sporządzony na załączonej karcie trwale przypisanej do dokumentu źródłowego. W tym przypadku na dokumencie źródłowym zamieszcza się informację o treści „faktura/dokument zawiera załącznik nr ...”.
IV. EWIDENCJA KSIĘGOWA DOKUMENTÓW I OPERACJI FINANSOWYCH.
-
Ewidencji księgowej dokonuje się w oparciu o Zakładowy Plan Kont stosowany w Urzędzie Gminy Jaświły.
-
Numery ewidencyjne dokumentów księgowych nanoszone są odręcznie w sposób trwały w prawym górnym rogu.
-
Schemat ewidencji operacji księgowych związanych z realizacją Projektu:
Plan kont dla Projektu (organ)
133 - Rachunek budżetu
Konto służy do ewidencji operacji pieniężnych dokonywanych na rachunku bankowym budżetu gminy. Jeżeli umowa o dofinansowanie wymaga utworzenia odrębnego rachunku bankowego do konta syntetycznego 133 jest prowadzona ewidencja analityczna za pomocą kont analitycznych. Konto 133-2-5 – wyodrębnione dla środków Projektu „Instalacje OZE w gminie Jaświły” pochodzących z budżetu UE lub z innych źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi.
901 - Dochody budżetu
Ewidencja zrealizowanych dochodów budżetu. Pod datą ostatniego dnia roku budżetowego saldo konta 901 przenosi się na konto 961. Ewidencja szczegółowa prowadzona do konta 901 powinna umożliwiać ustalenie stanu poszczególnych dochodów budżetu według podziałek klasyfikacji. Saldo Wn konta 901 oznacza sumę dochodów budżetu jednostki za dany rok.
902 - Wydatki budżetu
Konto służy do ewidencji dokonanych wydatków budżetowych. Pod datą ostatniego dnia roku budżetowego saldo konta 902 przenosi się na konto 961. Ewidencja szczegółowa prowadzona do konta 902 powinna umożliwiać ustalenie stanu poszczególnych wydatków budżetu według podziałek klasyfikacji. Saldo Wn konta 902 oznacza sumę wydatków budżetu jednostki samorządu terytorialnego za dany rok.
960 - Skumulowane wyniki budżetu
Służy do ewidencji stanu skumulowanych wyników budżetu jednostki samorządu terytorialnego. Pod datą zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu, na stronie Wn lub Ma konta 960 ujmuje się odpowiednio przeniesienie sald kont 961 i 962. Konto 960 może wykazywać saldo Wn, które oznacza stan skumulowanego deficytu budżetu lub saldo Ma - stan skumulowanej nadwyżki budżetu.
961 - Wynik wykonania budżetu
Konto służy do ewidencji wyniku wykonania budżetu, czyli deficytu lub nadwyżki. Pod datą ostatniego dnia roku budżetowego na stronie Wn konta 961 ujmuje się przeniesienie poniesionych w ciągu roku wydatków budżetu, odpowiednio w korespondencji z kontem 902, a na stronie Ma konta 961 ujmuje się przeniesienie zrealizowanych w ciągu roku dochodów budżetu, odpowiednio w korespondencji z kontem 901.
Na koniec roku konto 961 może wykazywać saldo Wn lub Ma. Saldo Wn oznacza stan deficytu budżetu, a saldo Ma stan nadwyżki. W roku następnym, pod datą zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu, saldo konta 961 przenosi się na konto 960.
Plan kont dla Projektu (jednostka)
Konta bilansowe
011 - Środki trwałe
Konto 011 służy do ewidencji stanu oraz zwiększeń i zmniejszeń wartości początkowej podstawowych środków trwałych. Na stronie Wn konta 011 ujmuje się zwiększenia, a na stronie Ma zmniejszenia stanu i wartości początkowej środków trwałych. Konto 011 może wykazywać saldo Wn, które oznacza stan środków trwałych w wartości początkowej.
071 – Umorzenie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
Konto 071 służy do ewidencji zmniejszeń wartości początkowej środków trwałych, które podlegają umorzeniu według stawek amortyzacyjnych stosowanych przez jednostkę.
Odpisy umorzeniowe są dokonywane w korespondencji z kontem 400. Na stronie Ma konta 071 ujmuje się zwiększenia, a na stronie Wn - zmniejszenia umorzenia wartości początkowej środków trwałych. Konto 071 może wykazywać saldo Ma, które wyraża stan umorzenia wartości środków trwałych.
080 - Środki trwałe w budowie (inwestycje)
Konto 080 służy do ewidencji kosztów środków trwałych w budowie oraz rozliczenia kosztów środków trwałych w budowie na uzyskane efekty. Konto służy także rozliczeniu zakupu gotowych środków trwałych do czasu przyjęcia do użytkowania. Na stronie Wn konta 080 ujmuje się m.in. wartość zakupionych gotowych środków trwałych do rozliczenia oraz koszty zakupu powiększające ich wartość. Na stronie Ma konta 080 ujmuje się m.in. wartość uzyskanych efektów inwestycyjnych. Konto 080 może wykazywać saldo Wn, które oznacza wartość kosztów środków trwałych w budowie i ulepszeń i wartość środków trwałych zakupionych, lecz nie przyjętych do użytkowania.
130 - Rachunek bieżący jednostki
Służy do ewidencji stanu środków pieniężnych oraz obrotów na rachunku bankowym jednostki budżetowej z tytułu wydatków i dochodów (wpływów) budżetowych. Na stronie Ma ujmuje się:
-
zrealizowane wydatki budżetowe według podziałek klasyfikacji wydatków budżetowych, w korespondencji z właściwymi kontami zespołu 2,4,7 lub 8,
-
wpływy z tytułu zwrotu wydatków dokonane w tym samym roku, w którym je poniesiono. Konto 130 może wykazywać saldo Ma, które oznacza zrealizowane wydatki budżetowe jednostki. Saldo konta 130 ulega likwidacji przez roczne przeniesienie na podstawie sprawozdań budżetowych zrealizowanych wydatków budżetowych na konto 800.
201 - Rozrachunki z odbiorcami i dostawcami
Konto 201 służy do ewidencji rozrachunków i roszczeń krajowych i zagranicznych z tytułu dostaw, robót i usług, w tym również zaliczek na poczet dostaw, robót i usług oraz kaucji gwarancyjnych. Konto 201 (strona Wn) obciąża się za powstałe należności i roszczenia oraz spłatę i zmniejszenie zobowiązań. Stronę Ma konta 201 uznaje się za powstałe zobowiązania oraz spłatę i zmniejszenie należności i roszczeń. Ewidencja szczegółowa prowadzona do konta 201 zapewnia możliwość ustalenia należności i zobowiązań krajowych i zagranicznych według poszczególnych kontrahentów. Konto 201 może mieć dwa salda. Saldo Wn oznacza stan należności i roszczeń, a saldo Ma - stan zobowiązań.
224 - Rozliczenie dotacji budżetowych oraz płatności z budżetu środków europejskich
Konto 224 służy do ewidencji rozliczenia udzielonych dotacji budżetowych, a także do ewidencji rozliczenia przez instytucje zarządzające i pośredniczące płatności z budżetu środków europejskich.
Na wyodrębnionym do celów Projektu „Instalacje OZE w gminie Jaświły” koncie 224-23 na stronie Wn ujmuje się wartość dotacji przekazanych grantobiorcom przez beneficjenta projektu grantowego, w korespondencji z kontem 130. Na stronie Ma konta 224-23 ujmuje się wartość dotacji uznanych za wykorzystane i rozliczone, w korespondencji z kontem 810 oraz wartość dotacji zwróconych w tym samym roku budżetowym, w korespondencji z kontem 130.
Ewidencja szczegółowa prowadzona do konta 224-23-n, gdzie n oznacza grantobiorcę, tj. podmiot prywatny, wybrany w drodze otwartego naboru ogłoszonego przez beneficjenta projektu grantowego, powinna zapewniać możliwość ustalenia wartości dotacji przekazanych poszczególnym grantobiorcom.
Konto 224 może wykazywać saldo Wn, które oznacza wartość niewykorzystanych i nierozliczonych dotacji lub wartość dotacji należnych do zwrotu w roku, w którym zostały przekazane.
400 - Amortyzacja
Konto 400 służy do ewidencji naliczonych odpisów amortyzacji od środków trwałych, od których odpisy umorzeniowe są dokonywane stopniowo według stawek amortyzacyjnych. Na stronie Wn konta 400 ujmuje się naliczone odpisy amortyzacyjne, a na stronie Ma konta 400 ujmuje się ewentualne zmniejszenie odpisów amortyzacyjnych oraz przeniesienie w końcu roku salda konta na wynik finansowy.
Konto 400 może wykazywać w ciągu roku obrotowego saldo Wn, które wyraża wysokość poniesionych kosztów amortyzacji. Saldo konta 400 przenosi się w końcu roku obrotowego na konto 860.
402 - Usługi obce
Konto 402 służy do ewidencji kosztów z tytułu usług obcych wykonywanych na rzecz realizowanego projektu. Na stronie Wn konta 402 ujmuje się poniesione koszty usług obcych, a na stronie Ma konta 402 ujmuje się zmniejszenie poniesionych kosztów oraz na dzień bilansowy przeniesienie kosztów usług obcych na konto 860. Na koniec roku konto nie wykazuje salda.
720 - Przychody z tytułu dochodów budżetowych
Na stronie Wn konta 720 ujmuje się odpisy z tytułu dochodów budżetowych, a na stronie Ma konta 720 - przychody z tytułu dochodów budżetowych. W końcu roku obrotowego saldo konta 720 przenosi się na konto 860. Na koniec roku konto 720 nie wykazuje salda.
750 - Przychody finansowe
Na stronie Ma konta 750 ujmuje się przychody z tytułu operacji finansowych, w szczególności odsetki od środków zgromadzonych na rachunku bankowym. W końcu roku obrotowego przenosi się przychody finansowe na stronę Ma konta 860 (Wn konto 750). Na koniec roku konto 750 nie wykazuje salda.
800 - Fundusz jednostki
Służy do ewidencji równowartości majątku trwałego i obrotowego jednostki i ich zmian. Ewidencję szczegółową prowadzi się według tytułów zwiększeń i zmniejszeń funduszu jednostki. Ewidencja szczegółowa prowadzona do konta 800 zapewnia możliwość ustalenia przyczyn zwiększeń i zmniejszeń funduszu jednostki. Konto 800 wykazuje na koniec roku saldo Ma, które oznacza stan funduszu jednostki.
810 - Dotacje budżetowe, płatności z budżetu środków europejskich oraz środki z budżetu na inwestycje
Konto 810 służy do ewidencji dotacji budżetowych, płatności z budżetu środków europejskich oraz środków z budżetu na inwestycje. Na stronie Wn konta 810 ujmuje się:
1) wartość dotacji przekazanych z budżetu w części uznanej za wykorzystane lub rozliczone, w korespondencji z kontem 224;
2) wartość płatności z budżetu środków europejskich uznanych za rozliczone, w korespondencji z kontem 224;
3) równowartość wydatków dokonanych przez jednostki budżetowe ze środków budżetu na finansowanie: środków trwałych w budowie, zakupu środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Na stronie Ma konta 810 ujmuje się przeksięgowanie, w końcu roku, salda konta 810 na konto 800. Na koniec roku konto 810 nie wykazuje salda.
860 - Wynik finansowy
Konto 860 służy do ustalania na koniec roku wyniku finansowego jednostki. W końcu roku obrotowego na stronie Wn konta 860 ujmuje się sumę poniesionych kosztów, w korespondencji z kontami zespołu 4 oraz wartość sprzedanych towarów w cenie zakupu lub nabycia, w korespondencji z kontem 760. Na stronie Ma konta 860 ujmuje się w końcu roku obrotowego sumę uzyskanych przychodów, w korespondencji z poszczególnymi kontami zespołu 7. Saldo konta 860 wyraża na koniec roku obrotowego wynik finansowy jednostki, saldo Wn - stratę netto, saldo Ma - zysk netto. Saldo jest przenoszone w roku następnym na konto 800.
Konta pozabilansowe
998 - Zaangażowanie wydatków budżetowych roku bieżącego
Ewidencja prawnego zaangażowania wydatków budżetowych, ujętych w planie finansowym jednostki budżetowej danego roku budżetowego. Ewidencja prowadzona wg podziałek klasyfikacji budżetowej.
Dopuszcza się stosowanie na potrzeby ewidencji księgowej Projektu innych kont niż wskazane powyżej.
V. SPRAWOZDAWCZOŚĆ I ROZLICZENIA W TRAKCIE POSZCZEGÓLNYCH ETAPÓW DZIAŁANIA
-
Sprawozdawczość i rozliczenia za poszczególne etapy działania prowadzona będzie, zgodnie z umową o przekazaniu środków na realizację Projektu.
VI. PRZECHOWYWANIE I ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ
-
Referat Finansowy Urzędu Gminy Jaświły prowadzi księgi rachunkowe Projektu oraz przechowuje dokumenty księgowe.
-
Wszystkie oryginalne dowody źródłowe, w tym dowody księgowe dotyczące realizacji Projektu będą przechowywane w oddzielnych segregatorach.
-
Dowody księgowe ewidencjonowane w księgach rachunkowych Urzędu Gminy Jaświły i dokumentujące wydatki poniesione przez Gminę Jaświły, tj. faktury, rachunki i inne dokumenty potwierdzające wydatki kwalifikowane oraz wydruki komputerowe dotyczące realizowanego Projektu przechowywane będą w Referacie Finansowym Urzędu.
-
Po zakończeniu realizacji Projektu przez Gminę Jaświły i rozliczeniu finansowym, dowody księgowe Projektu oraz wszelka dokumentacja związane z Projektem, jego rozliczeniem i sprawozdawczością zostanie przekazana do archiwum zakładowego znajdującego się w siedzibie Urzędu Gminy Jaświły.
-
Dokumentacja dotycząca realizacji Projektu przez Gminę Jaświły przechowywana będzie w archiwum zakładowym Urzędu, zgodnie z podpisaną umową o realizacji projektu.
VII. SYSTEM OCHRONY I PRZETWARZANIA DANYCH
Dostęp do programu komputerowego zabezpieczony jest hasłem zabezpieczającym dostęp do wprowadzania danych. Korzystanie z programu odbywa się na podstawie instrukcji obsługi systemu dostarczonej przez producenta programu firmę „Usługi Informatyczne INFO-SYSTEM, Roman i Tadeusz Groszek s.c.”, 05-120 Legionowo, ul. Piłsudskiego 31/240. Program „Księgowość budżetowa” spełnia wymogi określone w ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. Zgodność została potwierdzona przez producenta Programu w formie oświadczenia, którego oryginał znajduje się w instrukcji obiegu dokumentów księgowych Urzędu Gminy Jaświły.
VIII. OCHRONA ZBIORÓW KSIĄG RACHUNKOWYCH
Ochronę przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniają sprawdzone zabezpieczenia pomieszczeń, w których przechowywane są zbiory księgowe. Stosuje się program antywirusowy.
Szczególnej ochronie poddane są: serwer bazy danych i księgowy system informatyczny, kopie zapisów księgowych, dowody księgowe, dokumentacja, dokumentacja opisująca przyjęte zasady rachunkowości.
Dla prawidłowej ochrony ksiąg rachunkowych stosuje się: profilaktykę antywirusową – opracowane i przestrzegane odpowiednie procedury oraz stosowane programy zabezpieczające, komputerowe księgi rachunkowe drukowane są nie później niż na koniec roku obrotowego.
Wójt Gminy
Jan Joka
Załącznik Nr 2
do Zarządzenia nr 6/22
Wójta Gminy Jaświły
z dnia 24 stycznia 2022 r.
Wykaz wzorów podpisów składanych na dokumentach dotyczących realizacji Projektu grantowego pn. „Instalacje OZE w gminie Jaświły” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI Wspieranie odbudowy gospodarki regionu w związku z pandemią COVID-19, Działania 11.1 Wspieranie odbudowy gospodarki regionu w związku z pandemią COVID-19
I. Wykaz osób upoważnionych do podpisywania umów:
L.p. |
Nazwisko i imię |
Stanowisko |
Wzór podpisu |
1. |
Joka Jan |
Wójt Gminy Jaświły |
|
II. Wykaz osób upoważnionych do kontrasygnowania umów:
L.p. |
Nazwisko i imię |
Stanowisko |
Wzór podpisu |
1. |
Okulczyk Agnieszka |
Skarbnik Gminy |
|
III. Wykaz osób upoważnionych do zatwierdzania dowodów do wypłaty:
L.p. |
Nazwisko i imię |
Stanowisko |
Wzór podpisu |
1. |
Joka Jan |
Wójt Gminy |
|
2. |
Okulczyk Agnieszka |
Skarbnik Gminy |
|
IV. Wykaz osób upoważnionych do sprawdzania i podpisywania dokumentów pod względem formalno – rachunkowym:
L.p. |
Nazwisko i imię |
Stanowisko |
Wzór podpisu |
1. |
Okulczyk Agnieszka |
Skarbnik Gminy |
|
V. Wykaz osób upoważnionych do sprawdzania i podpisywania dokumentów pod względem merytorycznym projektu:
L.p. |
Nazwisko i imię |
Stanowisko |
Wzór podpisu |
1. |
Joka Jan |
Wójt Gminy Jaświły |
|
2. |
Jarosz Marek |
Zastępca Wójta |
|
VI. Wykaz osób upoważnionych do sprawdzania i podpisywania dokumentów od strony stosowania zamówień publicznych:
L.p. |
Nazwisko i imię |
Stanowisko |
Wzór podpisu |
1. |
Prolan Ryszard |
Inspektor ds. obsługi inwestycji |
|
VII. Wykaz osób upoważnionych do podpisywania dokumentów rozliczeniowych:
L.p. |
Nazwisko i imię |
Stanowisko |
Wzór podpisu |
1. |
Joka Jan |
Wójt Gminy Jaświły |
|
2. |
Okulczyk Agnieszka |
Skarbnik Gminy |
|
.
VIII. Wykaz osób uprawnionych do dokonywania przelewów z rachunku bankowego
L.p. |
Nazwisko i imię |
Stanowisko |
Wzór podpisu |
1. |
Joka Jan |
Wójt Gminy Jaświły |
|
2. |
Okulczyk Agnieszka |
Skarbnik Gminy |
|
Wójt Gminy
Jan Joka
Metryka strony