Zarządzenie Nr 44/21 Wójta Gminy Jaświły z dnia 12 listopada 2021 r. w sprawie projektu uchwały Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Jaświły na lata 2022 - 2030
Zarządzenie Nr 44/21
Wójta Gminy Jaświły
z dnia 12 listopada 2021 r.
w sprawie projektu uchwały Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Jaświły
na lata 2022 - 2030
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 ze zm.) oraz art. 230 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.) Wójt Gminy zarządza, co następuje:
- Ustala się projekt uchwały Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Jaświły na lata 2022 – 2030, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
- Zarządzenie przedkłada się Radzie Gminy Jaświły i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Białymstoku w terminie i na zasadach określonych obowiązującymi przepisami.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
Jan Joka
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Id: B55E0AF3-FC19-418D-8AB2-0391FA99C27C. Podpisany Strona 1
Załącznik do Zarządzenia Nr 44/21
Wójta Gminy Jaświły
z dnia 12 listopada 2021 r.
Uchwała Nr ...............
Rady Gminy Jaświły
z dnia ..................................
w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Jaświły
na lata 2022-2030
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 ze zm.) oraz art. 226, art. 227, art. 228, art. 229, art. 232 ust. 2 i art. 243 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2021 poz. 305 z późn. zm.) Rada Gminy Jaświły uchwala, co następuje:
- Uchwala się Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Jaświły na lata 2022 – 2025 wraz z prognozą kwoty długu i spłat zobowiązań na lata 2022– 2030, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do Uchwały.
- Określa się wykaz przedsięwzięć zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Uchwały.
- 1. Upoważnia się Wójta Gminy do zaciągania zobowiązań związanych z realizacją przedsięwzięć określonych Załącznikiem Nr 2 do Uchwały.
- Upoważnia się Wójta Gminy do przekazania uprawnień w zakresie zaciągania zobowiązań, określonych
w § 3 ust. 1 Uchwały, kierownikom jednostek organizacyjnych realizujących przedsięwzięcia ujęte w Załączniku Nr 2 do Uchwały.
- Upoważnia się Wójta Gminy do dokonywania zmian limitów zobowiązań i kwot wydatków na realizację przedsięwzięć finansowanych z udziałem środków europejskich albo środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 3, w związku ze zmianami w realizacji tego przedsięwzięcia, o ile zmiany te nie pogorszą wyniku budżetu dla każdego roku objetego wieloletnią prognoza finansową. Upoważnienie to obejmuje także upoważnienie do dokonywania zmian środków przeznaczonych na współfinansowanie realizacji przedsięwzięć, o których mowa w zdaniu pierwszym, w tym wkładu własnego beneficjenta, oraz wynikających z rozstrzygniętych konkursów, o których mowa w art. 38 ust. 1 pkt 1 ustawy o zasadach realizacji programów.
- Objaśnienia przyjętych wartości stanowią Załącznik Nr 3 do Uchwały.
- Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Jaświły.
- Traci moc Uchwała Nr XVII/107/20 Rady Gminy Jaświły z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Jaświły na lata 2021-2024 wraz z prognozą kwoty długu
- spłat zobowiązań na lata 2021-2030.
- Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2022 r.
Wójt Gminy
Jan Joka
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Id: B55E0AF3-FC19-418D-8AB2-0391FA99C27C. Podpisany Strona 1
Załącznik Nr 1 do Uchwały
Rady Gminy Jaświły
z dnia
w sprawie projektu WPF Gminy Jaświły na lata 2022 - 2025 wraz z
prognozą kwoty długu i spłat zobowiązań na lata 2022-2030
|
|
|
|
|
|
z tego: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
z tego: |
|
|
|
|
w tym: |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
w tym: |
|
|
|
|
Wyszczególnie |
|
|
dochody z |
dochody z |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
tytułu udziału |
tytułu udziału |
|
|
|
|
|
|
|
z tytułu dotacji |
|
nie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
we wpływach z |
we wpływach z |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oraz środków |
||
|
|
|
podatku |
podatku |
|
|
|
z podatku od |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
przeznaczonyc |
|||
|
|
|
dochodowego |
dochodowego |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
nieruchomości |
|
|
|
h na inwestycje |
||
|
|
|
od osób |
od osób |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
fizycznych |
prawnych |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lp |
1 |
1.1 |
1.1.1 |
1.1.2 |
1.1.3 |
1.1.4 |
1.1.5 |
1.1.5.1 |
1.2 |
1.2.1 |
|
1.2.2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
24 620 819,63 |
22 317 892,36 |
1 570 276,00 |
7 008,84 |
9 114 503,00 |
7 574 609,81 |
4 051 494,71 |
1 037 502,12 |
2 302 927,27 |
12 348,82 |
|
2 290 578,45 |
2019 |
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
23 918 002,56 |
22 318 487,45 |
1 539 685,00 |
5 178,57 |
9 211 605,00 |
8 202 621,39 |
3 359 397,49 |
1 043 253,22 |
1 599 515,11 |
33 420,00 |
|
1 566 095,11 |
2020 |
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Plan 3 kw. 2021 |
25 769 325,59 |
21 781 074,26 |
1 487 824,00 |
6 000,00 |
9 471 394,00 |
7 656 861,12 |
3 158 995,14 |
771 516,00 |
3 988 251,33 |
43 625,00 |
|
3 944 626,33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
25 097 392,90 |
24 722 209,57 |
1 487 824,00 |
3 500,00 |
9 481 894,00 |
10 225 938,97 |
3 523 052,60 |
791 301,00 |
375 183,33 |
43 625,00 |
|
331 558,33 |
2021 |
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2022 |
20 338 900,68 |
18 024 951,85 |
1 477 942,00 |
8 708,00 |
9 596 443,00 |
3 850 408,85 |
3 091 450,00 |
814 000,00 |
2 313 948,83 |
75 000,00 |
|
2 238 948,83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023 |
19 148 000,00 |
18 998 000,00 |
1 550 000,00 |
7 600,00 |
9 800 000,00 |
4 620 000,00 |
3 020 400,00 |
820 000,00 |
150 000,00 |
0,00 |
|
150 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2024 |
19 498 000,00 |
19 348 000,00 |
1 600 000,00 |
7 700,00 |
10 000 000,00 |
4 650 000,00 |
3 090 300,00 |
825 000,00 |
150 000,00 |
0,00 |
|
150 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2025 |
19 948 000,00 |
19 798 000,00 |
1 650 000,00 |
7 700,00 |
10 300 000,00 |
4 700 000,00 |
3 140 300,00 |
825 000,00 |
150 000,00 |
0,00 |
|
150 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2026 |
20 368 000,00 |
20 218 000,00 |
1 680 000,00 |
7 800,00 |
10 400 000,00 |
4 850 000,00 |
3 280 200,00 |
830 000,00 |
150 000,00 |
0,00 |
|
150 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2027 |
20 768 000,00 |
20 568 000,00 |
1 710 000,00 |
7 800,00 |
10 600 000,00 |
4 900 000,00 |
3 350 200,00 |
830 000,00 |
200 000,00 |
0,00 |
|
200 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2028 |
21 082 000,00 |
20 882 000,00 |
1 770 000,00 |
7 900,00 |
10 800 000,00 |
4 930 000,00 |
3 374 100,00 |
840 000,00 |
200 000,00 |
0,00 |
|
200 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2029 |
21 482 000,00 |
21 282 000,00 |
1 820 000,00 |
8 000,00 |
11 000 000,00 |
5 050 000,00 |
3 404 000,00 |
840 000,00 |
200 000,00 |
0,00 |
|
200 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strona 1 z 10
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Id: B55E0AF3-FC19-418D-8AB2-0391FA99C27C. Podpisany Strona 1
2030
21 982 000,00 |
21 782 000,00 |
|
|
1 880 000,00
8 000,00
11 300 000,00
5 080 000,00
3 514 000,00
840 000,00
200 000,00
0,00
200 000,00
Strona 2 z 10
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Id: B55E0AF3-FC19-418D-8AB2-0391FA99C27C. Podpisany Strona 2
|
|
|
|
|
|
|
z tego: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
w tym: |
|
|
|
|
w tym: |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
w tym: |
|
|
w tym: |
|
|
|
w tym: |
|
Wyszczególnie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
nie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lp |
2 |
2.1 |
2.1.1 |
2.1.2 |
2.1.2.1 |
2.1.3 |
2.1.3.1 |
2.1.3.2 |
2.1.3.3 |
2.2 |
2.2.1 |
2.2.1.1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
25 028 775,80 |
19 675 270,88 |
7 703 892,94 |
0,00 |
0,00 |
123 071,46 |
0,00 |
34 160,00 |
0,00 |
5 353 504,92 |
5 353 504,92 |
1 247 456,14 |
|
2019 |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Wykonanie |
21 357 323,65 |
20 402 282,46 |
7 866 102,36 |
0,00 |
0,00 |
91 307,54 |
0,00 |
21 595,01 |
0,00 |
955 041,19 |
955 041,19 |
474 686,09 |
|
2020 |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Plan 3 kw. 2021 |
27 598 101,37 |
21 493 828,26 |
8 754 602,95 |
0,00 |
0,00 |
110 000,00 |
0,00 |
19 850,00 |
0,00 |
6 104 273,11 |
6 074 273,11 |
12 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
22 380 942,32 |
21 706 525,66 |
8 395 220,09 |
0,00 |
0,00 |
48 000,00 |
0,00 |
11 979,00 |
0,00 |
674 416,66 |
644 416,66 |
12 000,00 |
|
2021 |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2022 |
22 256 465,07 |
17 946 636,41 |
9 150 864,00 |
0,00 |
0,00 |
90 000,00 |
0,00 |
24 554,00 |
0,00 |
4 309 828,66 |
4 309 828,66 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023 |
18 640 000,00 |
18 240 000,00 |
9 800 000,00 |
0,00 |
0,00 |
84 000,00 |
0,00 |
20 458,00 |
0,00 |
400 000,00 |
400 000,00 |
100 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2024 |
18 990 000,00 |
18 590 000,00 |
10 400 000,00 |
0,00 |
0,00 |
72 000,00 |
0,00 |
16 368,00 |
0,00 |
400 000,00 |
400 000,00 |
100 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2025 |
19 440 000,00 |
18 940 000,00 |
11 050 000,00 |
0,00 |
0,00 |
60 000,00 |
0,00 |
12 267,00 |
0,00 |
500 000,00 |
500 000,00 |
100 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2026 |
19 840 000,00 |
19 340 000,00 |
11 700 000,00 |
0,00 |
0,00 |
48 000,00 |
0,00 |
7 976,00 |
0,00 |
500 000,00 |
500 000,00 |
100 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2027 |
20 220 000,00 |
19 700 000,00 |
12 400 000,00 |
0,00 |
0,00 |
35 000,00 |
0,00 |
3 173,00 |
0,00 |
520 000,00 |
520 000,00 |
120 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2028 |
20 700 000,00 |
20 100 000,00 |
13 150 000,00 |
0,00 |
0,00 |
24 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
600 000,00 |
600 000,00 |
150 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2029 |
21 100 000,00 |
20 500 000,00 |
13 900 000,00 |
0,00 |
0,00 |
15 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
600 000,00 |
600 000,00 |
150 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2030 |
21 600 000,00 |
21 000 000,00 |
14 700 000,00 |
0,00 |
0,00 |
6 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
600 000,00 |
600 000,00 |
150 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strona 3 z 10
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Id: B55E0AF3-FC19-418D-8AB2-0391FA99C27C. Podpisany Strona 3
w tym: |
z tego: |
w tym: |
w tym: |
w tym: |
Wyszczególnie nie
Lp |
3 |
3.1 |
4 |
4.1 |
4.1.1 |
4.2 |
4.2.1 |
4.3 |
4.3.1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
-407 956,17 |
0,00 |
2 343 317,21 |
1 724 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
619 317,21 |
407 956,17 |
|
2019 |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Wykonanie |
2 560 678,91 |
0,00 |
878 925,87 |
0,00 |
0,00 |
128 627,02 |
0,00 |
750 298,85 |
0,00 |
|
2020 |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Plan 3 kw. 2021 |
-1 828 775,78 |
0,00 |
2 667 305,78 |
0,00 |
0,00 |
959 301,92 |
959 301,92 |
1 708 003,86 |
869 473,86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
2 716 450,58 |
0,00 |
2 667 305,78 |
0,00 |
0,00 |
959 301,92 |
0,00 |
1 708 003,86 |
0,00 |
|
2021 |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2022 |
-1 917 564,39 |
0,00 |
2 425 564,39 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
2 425 564,39 |
1 917 564,39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023 |
508 000,00 |
508 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2024 |
508 000,00 |
508 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2025 |
508 000,00 |
508 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2026 |
528 000,00 |
528 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2027 |
548 000,00 |
548 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2028 |
382 000,00 |
382 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2029 |
382 000,00 |
382 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2030 |
382 000,00 |
382 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Strona 4 z 10
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Id: B55E0AF3-FC19-418D-8AB2-0391FA99C27C. Podpisany Strona 4
|
|
|
z tego: |
|
|
|
|
z tego: |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
w tym: |
|
|
w tym: |
|
|
|
|
w tym: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
z tego: |
|
Wyszczególnie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lp |
4.4 |
4.4.1 |
|
4.5 |
4.5.1 |
5 |
5.1 |
5.1.1 |
|
5.1.1.1 |
|
5.1.1.2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
1 056 435,17 |
1 056 435,17 |
468 124,17 |
|
348 124,17 |
|
120 000,00 |
2019 |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
772 299,00 |
772 299,00 |
120 000,00 |
|
0,00 |
|
120 000,00 |
2020 |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Plan 3 kw. 2021 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
838 530,00 |
838 530,00 |
120 000,00 |
|
0,00 |
|
120 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
838 530,00 |
838 530,00 |
120 000,00 |
|
0,00 |
|
120 000,00 |
2021 |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2022 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
508 000,00 |
508 000,00 |
160 000,00 |
|
0,00 |
|
160 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
508 000,00 |
508 000,00 |
160 000,00 |
|
0,00 |
|
160 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2024 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
508 000,00 |
508 000,00 |
160 000,00 |
|
0,00 |
|
160 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2025 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
508 000,00 |
508 000,00 |
160 000,00 |
|
0,00 |
|
160 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2026 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
528 000,00 |
528 000,00 |
180 000,00 |
|
0,00 |
|
180 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2027 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
548 000,00 |
548 000,00 |
200 000,00 |
|
0,00 |
|
200 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2028 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
382 000,00 |
382 000,00 |
0,00 |
|
0,00 |
|
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2029 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
382 000,00 |
382 000,00 |
0,00 |
|
0,00 |
|
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2030 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
382 000,00 |
382 000,00 |
0,00 |
|
0,00 |
|
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strona 5 z 10
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Id: B55E0AF3-FC19-418D-8AB2-0391FA99C27C. Podpisany Strona 5
|
|
|
Rozchody budżetu, z tego: |
|
|
|
w tym: |
Relacja zrównoważenia wydatków |
|||
|
|
|
|
|
|
bieżących, o której mowa w art. 242 ustawy |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
łączna kwota przypadających na dany rok kwot ustawowych wyłączeń z limitu spłaty zobowiązań, z tego: |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
z tego: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyszczególnie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
nie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lp |
5.1.1.3 |
5.1.1.3.1 |
5.1.1.3.2 |
5.1.1.3.3 |
5.1.1.4 |
5.2 |
6 |
6.1 |
7.1 |
7.2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
x |
x |
x |
x |
0,00 |
0,00 |
5 864 829,00 |
0,00 |
2 642 621,48 |
2 642 621,48 |
|
2019 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Wykonanie |
x |
x |
x |
x |
0,00 |
0,00 |
5 092 530,00 |
0,00 |
1 916 204,99 |
2 044 832,01 |
|
2020 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Plan 3 kw. 2021 |
x |
x |
x |
x |
0,00 |
0,00 |
4 254 000,00 |
0,00 |
287 246,00 |
1 246 547,92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
x |
x |
x |
x |
0,00 |
0,00 |
4 254 000,00 |
0,00 |
3 015 683,91 |
3 974 985,83 |
|
2021 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2022 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
3 746 000,00 |
0,00 |
78 315,44 |
78 315,44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023 |
x |
x |
x |
x |
0,00 |
0,00 |
3 238 000,00 |
0,00 |
758 000,00 |
758 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2024 |
x |
x |
x |
x |
0,00 |
0,00 |
2 730 000,00 |
0,00 |
758 000,00 |
758 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2025 |
x |
x |
x |
x |
0,00 |
0,00 |
2 222 000,00 |
0,00 |
858 000,00 |
858 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2026 |
x |
x |
x |
x |
0,00 |
0,00 |
1 694 000,00 |
0,00 |
878 000,00 |
878 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2027 |
x |
x |
x |
x |
0,00 |
0,00 |
1 146 000,00 |
0,00 |
868 000,00 |
868 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2028 |
x |
x |
x |
x |
0,00 |
0,00 |
764 000,00 |
0,00 |
782 000,00 |
782 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2029 |
x |
x |
x |
x |
0,00 |
0,00 |
382 000,00 |
0,00 |
782 000,00 |
782 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2030 |
x |
x |
x |
x |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
782 000,00 |
782 000,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strona 6 z 10
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Id: B55E0AF3-FC19-418D-8AB2-0391FA99C27C. Podpisany Strona 6
|
|
|
|
|
Wskaźnik spłaty zobowiązań |
|
|
|
||
Wyszczególnie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lp |
8.1 |
|
8.2 |
|
8.3 |
|
8.3.1 |
8.4 |
8.4.1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
0,00% |
x |
|
18,31% |
|
x |
|
x |
x |
x |
2019 |
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
0,00% |
x |
|
14,38% |
|
x |
|
x |
x |
x |
2020 |
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Plan 3 kw. 2021 |
0,00% |
3,94% |
|
4,25% |
|
x |
|
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
0,00% |
21,88% |
|
22,18% |
|
x |
|
x |
x |
x |
2021 |
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2022 |
2,92% |
1,56% |
|
2,09% |
|
12,31% |
|
18,29% |
TAK |
TAK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023 |
2,86% |
5,86% |
|
5,86% |
|
6,91% |
|
12,88% |
TAK |
TAK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2024 |
2,75% |
5,65% |
|
5,65% |
|
4,07% |
|
10,04% |
TAK |
TAK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2025 |
2,62% |
6,08% |
|
x |
|
4,53% |
|
4,53% |
TAK |
TAK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2026 |
2,52% |
6,03% |
|
x |
|
7,92% |
|
10,49% |
TAK |
TAK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2027 |
2,42% |
5,76% |
|
x |
|
6,18% |
|
8,74% |
TAK |
TAK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2028 |
2,55% |
5,05% |
|
x |
|
4,98% |
|
7,55% |
TAK |
TAK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2029 |
2,45% |
4,91% |
|
x |
|
5,14% |
|
5,14% |
TAK |
TAK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2030 |
2,32% |
4,72% |
|
x |
|
5,62% |
|
5,62% |
TAK |
TAK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strona 7 z 10
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Id: B55E0AF3-FC19-418D-8AB2-0391FA99C27C. Podpisany Strona 7
|
|
Finansowanie programów, projektów lub zadań realizowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
w tym: |
|
w tym: |
|
|
w tym: |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
w tym: |
|
|
w tym: |
|
|
|
w tym: |
|
|
|
|
|
|
Dochody |
Dochody |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
majątkowe na |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
programy, |
majątkowe na |
|
|
|
|
|
Wyszczególnie |
|
|
|
|
|
projekty lub |
programy, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zadania |
projekty lub |
|
|
|
|
|
|
nie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
finansowane |
||
|
|
|
|
środki |
finansowane z |
zadania |
środki |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
udziałem |
finansowane z |
|
|
|
środkami |
||
|
|
|
|
|
określone w art. |
określone w art. |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
środków, o |
udziałem |
|
|
|
określonymi w |
||
|
|
|
|
|
5 ust. 1 pkt 2 |
5 ust. 1 pkt 2 |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
których mowa |
środków, o |
|
|
|
art. 5 ust. 1 pkt |
||
|
|
|
|
|
ustawy |
ustawy |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
w art. 5 ust. 1 |
których mowa |
|
|
|
2 ustawy |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
pkt 2 i 3 ustawy |
w art. 5 ust. 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pkt 2 ustawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lp |
9.1 |
|
9.1.1 |
|
9.1.1.1 |
9.2 |
9.2.1 |
9.2.1.1 |
9.3 |
9.3.1 |
|
9.3.1.1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
1 168 272,75 |
|
216 512,51 |
|
216 512,51 |
1 404 276,52 |
1 404 276,52 |
1 404 276,52 |
138 349,83 |
138 349,83 |
|
103 137,93 |
2019 |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
321 968,75 |
|
321 968,75 |
|
321 968,75 |
315 481,83 |
315 481,83 |
315 481,83 |
275 979,72 |
275 979,72 |
|
275 191,62 |
2020 |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Plan 3 kw. 2021 |
461 931,45 |
|
461 931,45 |
|
461 931,45 |
3 599 668,00 |
3 599 668,00 |
3 599 668,00 |
621 663,16 |
621 663,16 |
|
621 663,16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
461 931,45 |
|
461 931,45 |
|
461 931,45 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
569 494,61 |
569 494,61 |
|
569 494,61 |
2021 |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2022 |
128 050,85 |
|
128 050,85 |
|
128 050,85 |
1 999 668,00 |
1 999 668,00 |
1 999 668,00 |
180 352,41 |
180 352,41 |
|
180 352,41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023 |
0,00 |
|
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2024 |
0,00 |
|
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2025 |
0,00 |
|
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2026 |
0,00 |
|
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2027 |
0,00 |
|
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2028 |
0,00 |
|
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2029 |
0,00 |
|
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2030 |
0,00 |
|
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strona 8 z 10
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Id: B55E0AF3-FC19-418D-8AB2-0391FA99C27C. Podpisany Strona 8
|
|
|
|
|
Informacje uzupełniające o wybranych kategoriach finansowych |
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
w tym: |
|
|
z tego: |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
w tym: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kwota |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wydatki |
|
|
|
|
|
|
|
Wydatki na |
|
|
zobowiązań |
|
Wydatki |
|
|
|
|
|
Wydatki |
spłatę |
|
|
wynikających z |
|
|
majątkowe na |
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
bieżące na |
zobowiązań |
|
|
przejęcia przez |
||
|
programy, |
majątkowe na |
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
pokrycie |
przejmowanych |
|
|
jednostkę |
||
|
projekty lub |
programy, |
|
Wydatki objęte |
|
|
|
|
|
|||
Wyszczególnie |
|
|
|
|
ujemnego |
w związku z |
|
|
samorządu |
|||
zadania |
projekty lub |
|
limitem, o |
|
|
|
|
|
||||
nie |
finansowane |
|
|
|
wyniku |
likwidacją lub |
|
|
terytorialnego |
|||
finansowane z |
zadania |
którym mowa w |
|
|
|
|
|
|||||
|
udziałem |
finansowane z |
środkami |
art. 226 ust. 3 |
bieżące |
|
majątkowe |
finansowego |
przekształcenie |
|
|
zobowiązań po |
|
|
samodzielnego |
m |
|
|
likwidowanych i |
||||||
|
środków, o |
udziałem |
określonymi w |
pkt 4 ustawy |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
publicznego |
samodzielnego |
|
|
przekształcanyc |
||||
|
których mowa |
środków, o |
art. 5 ust. 1 pkt |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
zakładu opieki |
publicznego |
|
|
h |
|||
|
w art. 5 ust. 1 |
których mowa |
2 ustawy |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
zdrowotnej |
zakładu opieki |
|
|
samorządowyc |
|||
|
pkt 2 i 3 ustawy |
w art. 5 ust. 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
zdrowotnej |
|
|
h osobach |
||
|
|
pkt 2 ustawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prawnych |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lp |
9.4 |
9.4.1 |
9.4.1.1 |
10.1 |
10.1.1 |
|
10.1.2 |
10.2 |
10.3 |
|
10.4 |
10.5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
2 224 515,42 |
2 224 515,42 |
1 504 640,53 |
85 443,53 |
85 443,53 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
2019 |
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
375 155,10 |
375 155,10 |
315 481,83 |
104 418,32 |
104 418,32 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
2020 |
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Plan 3 kw. 2021 |
5 408 768,00 |
5 408 768,00 |
3 599 668,00 |
36 918,32 |
36 918,32 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
36 918,32 |
36 918,32 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
2021 |
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2022 |
3 831 267,00 |
3 831 267,00 |
1 999 668,00 |
7 827,38 |
7 827,38 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2024 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2025 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2026 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2027 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2028 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2029 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2030 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strona 9 z 10
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Id: B55E0AF3-FC19-418D-8AB2-0391FA99C27C. Podpisany Strona 9
|
|
Informacje uzupełniające o wybranych kategoriach finansowych |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
w tym: |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
w tym: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
w tym: |
||
|
|
|
|
|
|
Wcześniejsza |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
spłata |
|
|
|
|
|
|
zobowiązań, |
Wyszczególnie |
|
|
|
|
wyłączona z |
|
nie |
|
|
|
|
limitu spłaty |
|
|
|
|
|
|
|
zobowiązań, |
|
|
|
|
|
|
dokonywana w |
|
|
|
|
|
|
formie |
|
|
|
|
|
|
wydatków |
|
|
|
|
|
|
budżetowych |
Lp |
10.6 |
10.7 |
10.7.1 |
10.7.2 |
10.7.2.1 |
10.7.2.1.1 |
10.7.3 |
10.8 |
10.9 |
10.10 |
10.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
1 056 435,17 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
x |
0,00 |
0,00 |
|
2019 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Wykonanie |
772 299,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
x |
0,00 |
34 915,00 |
|
2020 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Plan 3 kw. 2021 |
838 530,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
x |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykonanie |
838 530,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
x |
0,00 |
0,00 |
|
2021 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2022 |
508 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023 |
508 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
x |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2024 |
508 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
x |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2025 |
508 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
x |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2026 |
528 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
x |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2027 |
548 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
x |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2028 |
382 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
x |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2029 |
382 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
x |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2030 |
382 000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
x |
0,00 |
0,00 |
Strona 10 z 10
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Id: B55E0AF3-FC19-418D-8AB2-0391FA99C27C. Podpisany Strona 10
Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr
Rady Gminy Jaświły
z dnia
w sprawie projektu WPF Gminy Jaświły na lata 2022 - 2025
wraz z prognozą kwoty długu i spłat zobowiązań na lata 2022-2030
kwoty w zł
|
|
Jednostka |
Okres realizacji |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Łączne nakłady |
|
|
|
|
|
||
L.p. |
Nazwa i cel |
odpowiedzialna lub |
|
|
Limit 2022 |
Limit 2023 |
Limit 2024 |
Limit 2025 |
Limit 2026 |
||
|
|
koordynująca |
|
|
finansowe |
|
|
|
|
|
|
|
|
Od |
Do |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Wydatki na przedsięwzięcia-ogółem (1.1+1.2+1.3) |
|
|
|
70 446,42 |
7 827,38 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.a |
- wydatki bieżące |
|
|
|
70 446,42 |
7 827,38 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.b |
- wydatki majątkowe |
|
|
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
Wydatki na programy, projekty lub zadania związane z programami realizowanymi z udziałem środków, o których mowa |
|
|
|
|
|
|
||||
1.1 |
w art.5 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009.r. o finansach publicznych (Dz.U.Nr 157, poz.1240,z późn.zm.), z |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||
|
tego: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1.1 |
- wydatki bieżące |
|
|
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.1.2 |
- wydatki majątkowe |
|
|
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.2 |
Wydatki na programy, projekty lub zadania związane z umowami partnerstwa publiczno-prywatnego, z tego: |
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|||
1.2.1 |
- wydatki bieżące |
|
|
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.2.2 |
- wydatki majątkowe |
|
|
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.3 |
Wydatki na programy, projekty lub zadania pozostałe (inne niż wymienione w pkt 1.1 i 1.2),z tego |
|
|
70 446,42 |
7 827,38 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||
1.3.1 |
- wydatki bieżące |
|
|
|
70 446,42 |
7 827,38 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.3.1.13 |
Serwis oprogramowania i udostępnianie nowych wersji systemów |
Urząd Gminy Jaświły |
2019 |
2022 |
54 605,25 |
6 067,25 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
informatycznych firmy UI-Infosystem - |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1.3.1.14 |
Konserwacja systemów informatycznych - |
Centrum Usług |
2019 |
2022 |
15 841,17 |
1 760,13 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
Wspólnych |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1.3.2 |
- wydatki majątkowe |
|
|
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Strona 1 z 2
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Id: B55E0AF3-FC19-418D-8AB2-0391FA99C27C. Podpisany Strona 1
L.p. |
Limit 2027 |
Limit 2028 |
Limit 2029 |
Limit 2030 |
Limit |
|
zobowiązań |
||||||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
1 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.a |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.b |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.1 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1.1 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.1.2 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.2 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.2.1 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.2.2 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.3 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.3.1 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
1.3.1.13 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3.1.14 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3.2 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Strona 2 z 2
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Id: B55E0AF3-FC19-418D-8AB2-0391FA99C27C. Podpisany Strona 2
Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr
Rady Gminy Jaświły
z dnia w sprawie projektu WPF na lata 2022-2030
Objaśnienia przyjętych wartości do projektu uchwały w sprawie
Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2022-2030
Wieloletnia Prognoza Finansowa jest dokumentem, który służy do przedstawienia sytuacji finansowej Gminy na okres, w jakim rozciąga się prognoza długu. Stanowi podstawę do oceny sytuacji finansowej jednostki w kolejnych latach budżetowych oraz zwiększa przejrzystość polityki finansowej.
Wieloletnia Prognoza Finansowa Gminy Jaświły obejmuje swym zakresem lata 2022-2030 z uwagi na określone w harmonogramach spłaty rat kredytów długoterminowych do roku 2030. Punktem wyjścia do jej opracowania była analiza wykonania dochodów i wydatków budżetu za lata 2019-2020 oraz przewidywane wykonanie roku 2021.
Na 2022 rok zaplanowano dochody bieżące w wysokości 18.024.951,85 zł. Znaczną część tych dochodów stanowią wpływy z udziałów gminy w podatku dochodowym od osób fizycznych prognozowane przez Ministra Finansów na kwotę 1.477.942 zł oraz z subwencji ogólnej w wysokości 9.596.443 zł. W kolejnych latach uwzględniono wzrost tych dochodów na poziomie około 200 tys. zł.
W budżecie na rok 2022 i kolejne lata nie została ujęta dotacja na zwrot części podatku akcyzowego, która w roku 2021 stanowiła kwotę 1.435.196,25 zł. Ponadto uległa zmniejszeniu wysokość przyznanej Gminie dotacji na wypłatę świadczenia wychowawczego (500+), w związku z czym zmniejszeniu uległy kwoty dotacji, zarówno na rok 2022 jak i kolejne lata prognozy.
Pozostałe dochody bieżące obejmują głównie wpływy z tytułu podatków i opłat lokalnych. Zgodnie z Komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 20 października 2021 r. średnia cena 1q żyta z ostatnich 11 kwartałów poprzedzających rok budżetowy wyniosła 61,48 zł. Do ustalenia podatku rolnego za 1 ha przeliczeniowy przyjmuje się stawkę 2,5q, która w roku 2022 wynosić będzie 153,70 zł.
Znacznemu zmniejszeniu uległy wpływy z podatku od nieruchomości. Sytuacja ta jest konsekwencją podjęcia przez Radę Gminy Jaświły Uchwały Nr XVIII/117/21 z dnia 23 marca 2021 r. o zwolnieniach w podatku od nieruchomości. Rada Gminy Jaświły Uchwałą Nr XXII/157/21 z dnia 3 listopada 2021 r. o określeniu wysokości stawek podatku od środków transportowych zwiększyła stawki tego podatku, w związku z czym wpływy podatku zaplanowano na poziomie wyższym, niż przewidywane wykonanie roku 2021r. Dochody uzyskane z podatków i opłat, m.in. podatku leśnego, od czynności cywilno - prawnych, od spadków i darowizn założono na poziomie przewidywanego wykonania roku 2021.
Dochody bieżące na 2022 rok obejmują także przyznane gminie dotacje celowe na zadania własne w wysokości 439.000 zł i zlecone w wysokości 3.283.358 zł.
Dochody majątkowe w roku 2022 w wysokości 2.313.948,83 zł pochodzić będą z dotacji na inwestycje w ramach dofinansowania ze środków Unii Europejskiej oraz Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Zaplanowano także wpływ środków ze sprzedaży majątku, tj. działek gminnych na kwotę 50.000 zł oraz samochodu pożarniczego 25.000 zł.
Wydatki bieżące na rok 2022 zostały zaplanowane w wysokości 17.946.636,41 zł. W projekcie zostały uwzględnione wydatki obligatoryjne, wzrost płac, wypłata nagród jubileuszowych, wzrost wynagrodzenia minimalnego oraz niezbędne wydatki rzeczowe związane z utrzymaniem jednostek, takie jak zakup opału, opłaty za energię, zakup materiałów biurowych, konserwacja sprzętu komputerowego oraz remonty bieżące. Największą pozycję po stronie wydatków bieżących stanowią wynagrodzenia, które na rok 2022 wyniosły kwotę 9.150.864 zł, co stanowi 51 % w stosunku do planowanych wydatków bieżących.
W ramach wydatków majątkowych Gmina zamierza realizować w roku 2022 inwestycje wyszczególnione w załączniku nr 3 do projektu uchwały budżetowej na łączną kwotę 4.309.828,66 zł. Udział środków unijnych w wysokości 1.999.668 zł, do momentu refundacji wydatków, zostanie pokryty kredytem na wyprzedzające finansowanie w takiej samej wysokości. Przewidziano również dofinansowanie w wysokości 239.280,83 zł ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Id: B55E0AF3-FC19-418D-8AB2-0391FA99C27C. Podpisany Strona 1
Planowany deficyt budżetu gminy Jaświły na 2022 rok wyniesie 1.917.564,39 zł. Z przewidywanego wykonania roku 2021 wynika, że Gmina Jaświły osiągnie nadwyżkę operacyjną. Ponadto wykonanie roku 2021 po stronie dochodów uwzględnia kwoty przyznanej Gminie subwencji dodatkowej w wysokości 305.600 zł, która ma być przekazana do 28 grudnia 2021r. oraz środki na projekty kanalizacyjne i wodociągowe w wysokości 1.841.494 zł, które również mają zasilić budżet Gminy do końca 2021 r. Osiągnięta nadwyżka zostanie przeznaczona po stronie rozchodów na zaplanowane w roku 2022 spłaty kredytów długoterminowych w wysokości 508.000 zł oraz na pokrycie deficytu budżetu. Taka konstrukcja budżetu powoduje, że nie zachodzi konieczność zaciągania w roku 2022 nowych zobowiązań kredytowych.
Planowane zadłużenie gminy na koniec 2022 roku wynosić będzie 3.746.000 zł. Po rozstrzygnięciu przetargów nakłady inwestycyjne na przewidziane do realizacji zadania mogą ulec zmianie, co może mieć wpływ na stan zadłużenia gminy.
Po stronie rozchodów zaplanowano w roku 2022 kwotę 508.000 zł na spłaty kredytów zaciągniętych w latach 2017 – 2019, w tym na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Na kolejne lata prognozy kwoty rozchodów zostały wykazane na podstawie zawartych umów kredytowych.
Z planowanych do pozyskania dochodów i planowanych do realizacji wydatków ogółem na kolejne lata prognozy wynika, że budżet gminy w tym okresie będzie budżetem nadwyżkowym. Nadwyżki w poszczególnych latach będą służyć spłacie rat kapitałowych kredytów. Wskaźniki planowanych spłat zobowiązań nie przekroczą dopuszczalnych limitów spłaty zobowiązań.
Do Wieloletniej Prognozy Finansowej dołączony został wykaz przedsięwzięć, który obejmuje limity wydatków bieżących, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania.
Wójt Gminy
Jan Joka
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Id: B55E0AF3-FC19-418D-8AB2-0391FA99C27C. Podpisany Strona 2
Metryka strony